Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ganske tilfreds med min blog - Er du også?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er. 

Jeg bruger rigtig lang tid på, at gøre min blog så pæn og attraktiv som muligt. Jeg har arbejdet en del på, at få en masse cool landingpages til mine besøgende. Jeg har desuden fået en del SEO hjælp af folk her fra Amino, og det ser ud som om, at det går i den rigtige retning. 

Det er nu blevet tid til, at jeg vil sætte stor pris på din hjælp. Klik ind på bloggen og giv mig gerne lidt kritik i forhold til design af siden. 

En af de ting, som jeg ikke er tilfreds med, er min sign-up boks. Jeg benytter mailchimp og er i gang med at udvikle en lille e-bog, som jeg giver væk til dem, som skriver sig op. Kan du anbefale en god måde at gøre den livlig?

Kort og godt: Hvad synes du om designet på siden? Fanger den dig? Er der nogle ting du gerne så var anderledes? Alle forslag tages i mod med kyshånd. 

De bedste hilsner, 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydeligt!

Dog savner jeg en dansk side - lidt synd og skam at du "kun" skriver på engelsk.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg flyttede lige din post over i den rigtige kategori. Så har du bedre chance for gode svar.

Hans

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann, 

Tak for dit svar. Jeg elsker at skrive på engelsk og det er en super måde at holde det ved lige på. Jeg er desværre ikke så vild med, at skrive på dansk. 

De bedste hilsner, 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende ser den ganske fin ud, dog meget tydeligt en WordPress-side, men det er der selvfølgelig heller ikke noget galt med :-)

Teksten er lidt for lille og tynd til mine øjne i hvert fald, så jeg synes ikke den er super læsevenlig. En anden lille ting, og nu snakker vi virkelig flueknepperi, men helt i bunden af din side står der "Designed by Anders Hasselstrøm | Powered by". Tænkte at enten skal det der "Powered by" væk, eller også må du skrive hvem siden er "Powered by". Du har nogle rigtig flotte billeder... er det dine egne? Har du sikret dig at du må bruge dem?

ellers en rigtig fin blog med en lys og positiv stemning.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Gitte. 

Tak for dit input. 

Jeg får ændret "Powered by" og overvejer din kommentar mht. teksten. Billederne er taget i New Zealand og Australien som jeg rejse rundt i, for 1 års tid siden. Der er et par enkelte billeder som ikke er mine egne, men det skulle jeg gerne have clearet. 

Jeg takker for dine input. 

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

superflotte fotos!

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes overordnet set at det er en fin side. Dog er din hvide header meget kedelig. Her synes jeg du skal plotte lidt ind om din side. 

Fede billeder. Dog savner jeg en dansk side også 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads, 

Mange tak for dit svar. Det sætter jeg stor pris på. Jeg har ændret min header nu, da dit råd gav super god mening. Hvad synes du om den nu?

Andre der har lyst til at byde ind? :)

Mvh. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Stilren og behagelig side. Intet at kommentere der. 

Modsat de fleste andre, så synes jeg det er super fedt at du skriver på engelsk. Intet bedre end en der ser lidt længere end den lokale andedam. 

Mvh Jesper N. Asmussen

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)