Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investering til social network En hjælpende hånd -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg var jo nede og snakke med Østjysk Innovation i fredags. De var oprigtigt interesseret for mit nye sociale netværk MeeWork. Men de havde allerede snakket med deres bestyrelse, og det er svært at få statsstøtte til et nyt community fordi der jo allerede er store netværk som Facebook. Selvom MeeWork ikke er nogen kopi af Facebook, men et professionelt netværk udelukkende for kreative mennesker, var det ikke muligt. De foreslog dog, at jeg hellere skulle se efter nogle private personer, som gerne ville investere deres penge. Derfor spørger jeg jer, hvis I kender nogle i jeres omgangskreds, om I vil gøre dem opmærksomme på MeeWork, og give dem min email: thomassorensen84@gmail.com. Så kan de skrive til mig, og jeg vil sende en præsentation, budget og forretningsplan omkring MeeWork. Jeg håber, I kan hjælpe. Jeg kender ikke selv privat personer, som har penge, de gerne vil investere.

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa Thomas,

Det var selvfølgelig ærgeligt at du ikke kunne få dem med på det! Jeg foreslår at du også ligger dit koncept på Amino Kapital, hvor der sidder flere private investorer! Forhåbentlig kan det så derigennem give pote :)

Håber på at du finder investoren :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Steffen.

Vil prøve Amino Kapital, og håbe, at jeg kan være heldig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)