Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryharder,

Jeg går ud fra at det er mig du skriver tilSmile

Jeg er blevet oplyst (af SKAT) at besværlighederne omkring import af textil fra et ikke-eu land er finde det rigtige toldnummer (der er afhængig af materialet eller sammensætningen af materialer).  Men jeg vil egentligt gerne selv have varer derfra, så jeg er glad for hvis de oplysninger jeg fik ikke er korrekte. Under alle omstændigheder er jeg blevet opfordret til at bruge SKATs "toldafdeling" i Århus hvis jeg har spørgsmål. Den opfordring kan jeg så give videre.

Men hvis det går galt for mig ser jeg frem til en Beer - det er da en win-win situationStick out tongue

Hilsen Louise

 

    

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryharder:

Jeg forhandler selv fødevarer fra bl.a. USA og der findes altså ingen restriktioner overhovedet! Det er en myte der tlsyneladende er svær at aflive. Men hvis du kan poste et eneste link til en handelsrestriktion så sender jeg til gengæld en bajer! :-)

Det er da dejligt at høre, men det ændrer ikke ved det faktum, at der findes mange amerikanske virksomheder indenfor fødevarestyrelsens område, der finder det for besværligt at komme ind på det europæiske marked. Her er et eksempel på et svar:
"Thank you for your interest in xxxxxxxxxxx. At this time it is the policy of xxxxxxxxxxxx to not do business within the EU market.  This is due to the difficult, expensive and ever changing regulatory requirements that are imposed upon American ingredient suppliers and manufacturers."

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

det er muligt at virksomheden har den opfattelse men den er bare forkert. Der er simpelthen ingen restriktioner. USA betragtes som EU-land - De har endda større nationale krav ved fremstillelse og mærkning end vi har.

 

Ses

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise, hvor finder du leverandørerne henne. Er der et bestemt sted, hvor man kan fremsøge leverandører indenfor forskellige varegrupper. Og kan man ikke importerer fra USA bare man betaler told mv.?

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

we are a manufacturer in China. We can supply you mens cloth, sportswear,accesiories or the like you are interested in. we are in the position to supply you at competitive price and high quality

Best regards

Jake

e-mail:lichao_22@hotmail.com

skype id:caolichao

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)