Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt, levering.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver fordi jeg er interesseret i at vide hvordan i gør når i sender pakker ud. Skriver i selv modtageren på pakken/brevet?

I så fald det er et brev, bruger i breve med rude og skriver det på et papir i ligger indvendigt?

Er det uden rude, har i så en maskine som printer det ud, som i så bare sætter på brevet? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luka,

Typisk vil du nok starte med selv at skrive modtagerinformationer på pakken, og når du så når et vist antal breve/pakker om dagen, vil du vurdere at det kan betale sig at købe/leje en label-printer.

mvh

Tobias

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale sådan en Brother label printer. Bruger selv en model QL500 (hvis jeg husker ret), og er rigtig glad for den, for min håndskrift er heller ikke ligefrem skønskrift. Med det medfølgende software er det meget nemt at udfylde en label, så der er plads til både afsender og modtager.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak. Hvordan og hvorledes med blæk til dem. Når jeg ser på siden bliver jeg en smule forvirret om hvilket jeg skal vælge, samt rulle med papir?

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en termoprinter, så der skal ikke blæk til.

Den label jeg bruger til adresser er 10x6 cm. Der er masser af plads til både afsender og modtager.

Jeg har købt dem hos Lomax, men de kan så vidt jeg ved fås overalt hvor de forhandler Brother.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også købe noget A4 med label på. Så når du printer kundens faktura/kvittering, så står navn+adresse på labelen, så du bare kan trække den af og sætte på pakken. Det er super smart, hvis du bruger frimærker, og ikke labels.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med på hvordan den så fungere, der må da noget i der skal give farve? Eller er jeg helt væk?

Labelpapir kunne også være en mulighed, men mon det virker fint hvis jeg f.eks udskriver en faktura fra Prestashop eller lign cms?

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan en eller anden form for nymodens magi der får den til at skrive. Ligesom kasseapparater og den slags. Tror nok det er noget med at den brænder det i papiret, men jeg er ikke lige stærk på det tekniske område.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger en Brother QL-700 labelprinter til at smide det på forsiden af de bobleplastkonvolutter vi sender i. Det ser mere professionelt ud end hvis man skriver det  i hånden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)