Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger folk som kan og tør. Tjen gode penge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Lang historie kort:

Jeg søger to til at indgå i et team, som allerede består af 2.

Hvis du er interesseret og gerne vil indgå i en svær men genial idé, så læs videre:

Ideen, har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at fremlægge her på siden. Jeg kan røbe, at det er omhandlende en form for tøj produktion. Vi har gennemtænkt en strategi for hvordan vores produktion skal ramme markedet, og du kan hjælpe os med at få gennemført denne - vores netværk er bredt. Vi søger to kreative tænkere, som vil stå i spidsen sammen med os, og få dette projekt til at blive stort. I får en oplevelse, og i sidste ende masser af penge, hvis selvfølgelig projektet slår igennem.

Denne ide, er ikke set før! Vi har analyseret og researched markedet, og der er intet at finde, som minder om vores idé.

Og hvad får i så i løn for dette? Intet. Vi søger ikke folk, som kun føler sig drevet af den løn de får. Vi søger folk, som vil indgå i dette team af passion. Folk som tror på, at dette projekt bliver et gennembrud. Når projektet er fuldført, og vi har lagt os tungt på markedet, vil der begynde at komme penge ind, og det er her vi kan tilbyde jer en check/løn, som vil få engle til at synge. I skal ikke tænke på at betale en krone i dette projekt. Marketing, produktion osv. står jeg selvfølgelig for.

Nedenstående er hvad vi søger:

Vi søger en kreativ webdesigner. Gerne en som kan programmere i JavaScript, HTML5 og CSS3. En god en!

Vi søger en modelkonstruktør/designer/en som har styr på mål og konstruktion af tøj.

Er DU en af dem som KAN?!

Så kontakt mig på mail: kontakttilprojekt@gmail.com

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alan. Jeg synes det lyder spændende. Jeg er selv webprogrammør og arbejder med javascript og andre objektorienteret sprog, i en lille virksomhed. Du kan eventuelt få mit nummer? skriver det i hvert fald til din mail :) Så kan vi snakke nærmere omkring dit projekt.

Venlig hilsen Peterson

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du seriøs?

Ærligt talt - så beder du om passion, men lokker med penge? Det hænger jo slet ikke sammen.

Din overskrift og din tekst er diametrale modsætninger og du løfter stort set ikke sløret for noget, men beder om gratis arbejdskraft.

Good luck!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alan:

Denne ide, er ikke set før! Vi har analyseret og researched markedet, og der er intet at finde, som minder om vores idé.

Og hvad får i så i løn for dette? Intet.

Ja så undrer man sig da over at der ikke for længst er andre der har fundet på den geniale idè, når nu man kan få lov at arbejde gratis 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Flemming. Tak for dit svar, og tak for din tid til at læse mit indlæg.

Du forstår åbenbart ikke begrebet: passion.

Jeg beder om passion i dette projekt. Det er da klart. Ingen passion, ingen vækst.

Når du skriver at jeg lokker, så betvivler jeg også din forståelse af begrebet: lokke.

Jeg lokker ikke :) Jeg prøver at skabe et team af 4 kreative individer. Selvfølgelig skal de penge, som kommer ind i kassen da fordeles.

Hvis du ikke ønsker, at være en del af dette projekt, så er det fint.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peterson. Du er mere end velkommen til at skrive en mail til mig, så kan vi snakke yderligere.

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder lækkert :) Jeg skriver.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gør det :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle lave konverteringsoptimering på dit indlæg vil jeg starte med at fjerne det avatar, prøv at forestille dig hvis man kan lave split test på dit indlæg med uden det avatar. Hvad tror du vil konvertere bedst?

Jeg tror bare du psykologisk .... you got the point ?

Alan:

Hej Peterson. Du er mere end velkommen til at skrive en mail til mig, så kan vi snakke yderligere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)