Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste og nemmeste plugin til Affiliates - Alle rettigheder sælges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej dejlige Aminoer

Jeg har i mange år gået og irriteret mig over at man ikke let kunne oprette produkter på et affiliate site, med blot et klik og få nogle "Side by side" produkter, SÅ jeg valgte at udvikle et. Der er lagt lige godt og vel 30 timer i det. 

GRUNDEN til at jeg sælger hele pluginnet og alle rettigheder, er fordi jeg har et job som beskæftiger sig inden for samme område, så det går ikke at jeg køre mit eget show, og sælger det. Derfor søger jeg en opkøber som vil overtage alle rettigheder på pluginnet. 

Jeg tror det har kæmpe potentiale til at sælge i massevis i udlandet. Og ikke mindst i DK. Folk som er interesseret kan enten fange mig på sememil123(snabela)gmail.com - Privat besked eller på tlf: 60 799 600

Nu vil jeg lige demonstrere pluginnet i billeder(De røde bokse er fordi jeg bruger et "nofollow" plugin til Chrome):

FRONTEND:

 

BACKEND:

 

 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lov til at teste pluginnet - det virker super godt, og er utroligt nemt at have med at gøre! Held og lykke med salget Emil! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu spørger jeg sikkert dumt :( men hvad er det lavet i asp.net eller php?:)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Do:
Nu spørger jeg sikkert dumt :( men hvad er det lavet i asp.net eller php?:)

Intet er dumt, det er i PHP yesh :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Internexus.

Rigtigt spændende og fedt vi har folk i landet, som kan og vil udvikle plugins:-)

Kan du sige lidt om, hvordan dit plugin adskiller sig fra f.eks. WooCommerce?

Mvh Eugene

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eugene

Meget gerne. Jeg prøvede nemlig også Woocommerce. Og jeg synes det var meget besværligt at håndtere, også "produkt"-siderne passede ikke med nogle temaer osv. 

Derfor jeg kalder det "Simple" fordi det kun kræver 1 klik også har man oprettet et produkt. Klikker man på "More" knappen, så kommer en popup, med information om produktet., også henvender det sig kun til "deep-product"-affilite. Se billede:

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Kristiansen:

Jeg har fået lov til at teste pluginnet - det virker super godt, og er utroligt nemt at have med at gøre! Held og lykke med salget Emil! :-)

Haha, så dig slet ikke Kristian, tak for feedback :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)