Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstilling i Asien af hardware og emballage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Fremstilling af hardware:

Har designet en kombihylde, og jeg forventer den første model skal fremstilles i træ - senere vil de blive produceret i forskellige størrelser og materialer. Jeg er nu på jagt efter en god og pålidelig virksomhed i Asien et sted, der kan hjælpe mig med at fremstille de elementer jeg har brug for og som jeg selvfølgelig kan få et vedvarende samarbejde med. De må gerne beskæftige sig med flere materialer, som både træ, plastik, metal osv.

Fremstilling af emballage:

Har et ønske om at få fremstillet noget emballage til den, men aner ikke helt hvordan det skal se ud, hvilket materiale det skal være og hvor det skal være, men tænker at Asien kunne være et godt sted igen, da priserne formenlig vil være fordelagtige for mig.  

Tænkte det rigtige sted at sprede budskabet vil være her på Amino, så håber på der er en venlig sjæl der måske kan formidle en kontakt eller to til mig.

Ser meget frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Allan Petersen

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Vi er et dansk- kinesisk outsourcing firma der hjælper firmaer med at finde rigtige varer og partner i Kina eller Danmark.  Vi har eget sammenarbejdes møbel fabrik i Suzhou, Jiang provins. Vores fabrik har flere års erfaring som møbel producent.

Skriv venligst til annidou@hotmail.com  hvis du er interesseret i one stop business, så vil du meget gerne kontrakt os.

Hvad kan vi tilbyde?

  • Vi hjælper med at lave eksampler i producenterne

 

  • Vi rejser sammen med jer som konsultant for at besøge
    fabrikkerne

 

  • Vi hjælper med at kontrollere kvalitet og direkte shipping til
    Danmark

 

Vi kan sende videre nogle hylder eksempel som vi produceret før til dig.

 

Med venlig hilsen

Christina Wu

 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, 

Angående emballage kan du med fordel prøve at kigge i Polen da de er tæt på og konkurrencedygtige på pris i forhold til Kina/Østasien. Og så vil du ikke opleve de samme minimumsmængder som de Kinesiske leverandører ofte har. 

Hvad angår din kombihylde så vil du nok gøre klog i at samarbejde med en dansk/europæisk virksomhed på din 0-serie og senere hen finde en agent/partner i det lavkost land du vil producere i der har kendskab til branchen da der er rigtig mange faldgruber derude, der hurtigt kan feje benene væk under en iværksætter :)

Held og lykke med projektet.

Martin 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)