Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde et navn til web-shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal igang med at bygge en web-shop stille og roligt da jeg har en kammerat der kan det meste så han kan hjælpe når det er. nok om det

jeg står og skal finde et navn synes bare det utroligt svært derfor prøver jeg at skrive her om i ikke ville hjælpe mig web-shoppen kommer til at handle om lejetøj men navnet som jeg skal bruge skal kunne bruges mere som skal forstås til at den første side kommer til at handle om lejetøj den næste kommer til at handle om spil. derfor skal navnet været ligesom nicehair han bruger nice til mere håber i forstår. og håber der nogen som kan hjælpe

Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

slet ingen

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil hjælpe lidt hvis du kunne rede lidt ud i din tekst, da den er lidt rodet. Jeg synes ihvertfald den er lidt svær at forstå.

Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja sorry for det. men kan ikke rette den.

men det jeg mener er hvis du kalder din side coolshop og det kun med spil så kan du hvis du laver en side med tøj kalde den cooltøj det vil sige jeg vil starte min web-shop men den skal handle om lejetøj der til mangler jeg et navn. men navnet skal kunne bruges til mere ligesom det jeg mener med coolshop cooltøj håber du forstår

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

er desværre allerede taget. andre bud har satmer svært at finde det hele rigtige

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej nicky ja kunne være fedt men et unik navn med igen så leder jeg efter et navn jeg kan bruge til mere håber du forstår hvis min første side hedder lad os sige topshop.dk så hedder den næste toptøj hvis du forstår

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men på nogen af de sider kan du også sige at ordet er skal indholde noget med "et ord" også finder den en masse forskelligt.

Men du kan godt lave et unikt navn også stadig kunne bruge det til at udvide med andre nicher.
Hvis nu den fx forslår "Zupe" Så kan i nemt lave "Zupeshop.dk" og "Zupetøj.dk"
Det er den måde jeg mener jeg i kan få et unikt navn også stadig kunne lave flere nicher som hænger sammen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)