Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan forhandler jeg bedst med rabatten fra kina?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal til at købe for 7-8k vare hjem fra Kina of tænker, at der må være mulighed for lidt rabat, men hvordan får man dem til at give lidt rabat?

Er er nogle gode teknikker?

Mvh Mads

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vi har da ikke nogen mulighed for at svare på om du kan få rabat eller ej. 

Mener du vare for 7-8.000 kr.?     

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

 

Vi har da ikke nogen mulighed for at svare på om du kan få rabat eller ej. 

Mener du vare for 7-8.000 kr.?     

Nu spørger han heller ikke om han kan, men om hvodan hans kan forhandle med "kineserene" for at få en rabat. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt umuligt at sige. Det afhænger både af produkt, hvad de har sat pris til osv. Hvis nu du i forvejen har en pris der er presset helt i bund, så vil du ikke kunne udløse rabat ved en så lille ordre som 7-8.000 jo er. Men google lidt rundt, hvad kan du ellers få dem til, og så sig at du ønsker noget rabat.. Måske du kan skrive hvilket produkt du har til hvilken pris, og så har vi noget konkret at gå efter. 

Du kan godt se, at der er stor forskel på, om du vil købe 2 fuldautomatisk kørestole med indbygget køleskab, tæpperens og luftfrisker for 7-8.000, 2500 kopper med dit logo, eller 15 t-shirts. Vi skyder jo bare i blinde!

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Habber:

Ravn:

 

Vi har da ikke nogen mulighed for at svare på om du kan få rabat eller ej. 

Mener du vare for 7-8.000 kr.?     

Nu spørger han heller ikke om han kan, men om hvodan hans kan forhandle med "kineserene" for at få en rabat. 

Jeg vil stadig mene, at forhandlerteknikken er ikke den samme om du køber 2 kørestole eller 2500 kopper. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:

Jeg vil stadig mene, at forhandlerteknikken er ikke den samme om du køber 2 kørestole eller 2500 kopper. 

Det er den helt sikkert også, det er jeg ikke i tvivl om. Men han spørger ikke om han kan eller ej :)

Men det lyder fedt med de der fuldautomatisk kørestole med indbygget køleskab, tæpperens og luftfrisker.
Det kunne være man skulle starte en webshop på det koncept, Pimpminkørestol.dk :D
 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal af med 8000 kr så skriv en kort mail med et tilbud hvor du siger du kun vil give 7000 enten så går den ellers går den ikke. Det er lidt til ! :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)