Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.grcbyg2tal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg står for skal lave ændringer og renovering på min hjemmeside ønsker jeg hergennem høre folks mening om deres indtryk og de evt syntes der kunne gøre bedre.

Der evt mangler el slet ik høre til på siden.

Tager mod alt med stor taknemlighed og åbenhed.Umbrella

Mvh glennc

www.grcbyg2tal.dk

GRC
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det første jeg falder over er navnet på siden...Jeg er ked af at sige det, men det er ikke et særligt brugervenligt navn; det er praktisk taget umuligt at huske.

Når det så er sagt, så synes jeg faktisk ikke, at hjemmesiden er helt skeløjet endda; slet ikke i forhold til hvad dine kolleger i branchen kan præstere. En ting som jeg faldt over er, at billederne er lidt små; det vil være rart, hvis de kunne forstørres, når man klikker på dem.

Det var alt, hvad jeg havde at bidrage med. Håber at det kunne bruges til et eller andet.

Mvh.

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten tak for dit feedback.

Jo jeg kunne godt bruge det.Det med navnet er jeg blevet citeret for men det var det jeg startet med.Og kan ik rigtig hitte på hvad skal kalde det!!

Det med billederne vil jeg gøre noget ved anet jeg faktisk ik ville gøre forskel.Dog aner jeg ik om det editor system har kan lave så billed forstørres når der peges el klikkes på det men vil få ændret.

Tak for hjælpen

og go aften til dig mvh glenn

GRC
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Glennc!

Din hjemmeside er ganske udmærket, jeg vil mene du burde starte med at få en anden URL (andet navn). Som det før er sagt, er det meget svært at huske.

Mvh. Artemis

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej..

Jeg synes det er en fin side, kan godt lide toppen af sitet... det virker dog for mig lidt usammenhængende når man så scroller ned og der bare er hvidt i begge sider... men det er ikke et stort problem...

Du har adsense reklamer på dit firmas website, og det synes jeg virker u-professionelt, men det er vist en større diskussion, for der kan være folk både i mod og for...

Jeg synes dog det er sejt at du har en blog i forbindelse med dit firma, hvor man kan få gode råd og vejledning.... det er service.. og et rigtig godt træk... 

Brian 

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glennc,

Jeg er helt enig i at navnet er et problem. Hvorfor ikke bare kalde det grcbyg.dk?

 

Generelt en flot hjemmeside men på forsiden er der to billeder der ikke ser for godt ud – det med maleren og det med billerne. Personligt vil jeg hellere undlade billeder i dårlig kvalitet. Og du mister jo intet visuelt ved at undlade dem, tværtimod. Ronald Mcdonald Børnefond logoet er i øvrigt også pixeleret.

 

Jeg kan se at du har annoncer fra google på din side. I mine øjne en meget dårlig idé. Derved giver du de potentielle kunder mulighed for at vælge en af dine konkurrenter. Ærgerlig nå de nu endelig er komme ind på din side.

 

Det var lidt herfra, håber det er brugbart – ha’ en dejlig søndag!

Mvh. Allan

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BeerHej Allan tusind tak for dit svar.

Jo det kan jeg bruge.Har været helt blank omkring google og øvrigt selv haft hurtugt strejf af noget ik var som skulle være med billeder.

Dog uden gøre noget ved det men jeg vil tage ændre med samme som følge af dine råd.Noget der også har små irriteret mig er banner med reklame af billige polakker direkte mod det tror på.Så vil fjerne helt.

Tak og hav en go god aften.

mvh glenn

Jeg har eget editor program.Men kunne nu godt bruge en til ændre det ik kan med styreprogram har herhjemme.S

GRC
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

jo det er uprof det er først gået op for mig nu så må finde anden måde blive findet på el trække til fra fysiske verden.

Det med at der intet er ude siderne.Syntes jeg heller om.Men var en polak der lavet den for mig sin tid.Og siden har jeg ik kunne finde en editor som syntes var rimelig i pris ofr sige det er det lige overkanten hvad nogen skal have.

Tak for kompliment til bloggen ja syntes er fordel andre burde få øjne for men når det så er sagt.Er jeg lidt ideforladt omkring indhold til blog og finder ik tid den bliver svigtet lidt.

tag for dine råd de er en hjælp som de andre jeg har fået ved jeg nu behøver gøre ved og inde få uger er det ik kan ændre selv ændret.

Amino er sagen hurtigte svar.Direkte og konkret svar syntes jeg mangler men nu er der jo amino og dens bruger som uden den ik ville eksisterer.Idea

GRC
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)