Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify hjælp! Domæne opsætning /mail opsætning på gmail samt hjælp til hvordan man gør på siden på forsiden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AminoerSmile

Jeg har brug for en rar person som kan hjælpe mig med følgende:

- Jeg har købt 2 domæner hvor jeg gerne vil have lavet gratis mail på (Ved man kan på gmail)

- Opsætning på shopify så de købte domæner kan ses

- Jeg bruger et tema med et produkt på shopify hvor jeg ikke ved hvordan man skrive flere ting på forsiden.

Er der nogen der kan hjælpe emd disse ting som evt. selv har shopify i dag betaler for hjælpenSmile

 

Mvh

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump meget gerne en som har styr på hvordan shopify fungere eller er der andre muligheder med mail?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En sidste bump også stopper jeg...

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville meget gerne hjælpe, men jeg er alt for stor en Antimadridista til at gøre det...

Ej, spøg til side... Hvad angår email, så er Google Apps for Business (som er den Gmail løsning du omtaler) ikke længere gratis, men koster 4€/bruger/måned. Du kan dog opsætte den til at lave en catch-all, så du kun betaler for 1 bruger. Fordelene ved denne løsning er desuden, at du har adgang til alle Google's services, og 30gb i skyen (så vidt jeg husker).

Hvor er dit domæne hosted? Nogle hostingsider, såsom Gigahost, har mulighed for gratis hosting af email med Imap.

Mht. Shopify, hvilket tema bruger du, og kan du præcisere, hvad det er, du skal have opdateret?

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hahaha:-)

Her er den jeg vil bruge : http://themes.shopify.com/themes/kickstand/styles/starter

Du kan se den ved at trykke på live.

Problemet er at du kan se at denoen har en video hvilket jeg også vil have og kan finde ud af.

Men de overskrifter og billede og tekst også streg også igen det kan jeg ikke?

Det ikke meningen man skal putte det hele på en sidde? Hvis jeg laver flere sidder kan jeg ikke få dem til at komme ind sådan på denne måde...

:-(
Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at have adgang til backenden er det svært at sige. Det ser dog ud som om, at Overskrifterne med streg under er en styling ting, prøv at definere din tekst som Header 2 med <h2> </h2> tags.

Sig til, hvis det er helt sort...

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at have adgang til backenden er det svært at sige. Det ser dog ud som om, at Overskrifterne med streg under er en styling ting, prøv at definere din tekst som Header 2 med <h2> </h2> tags.

Sig til, hvis det er helt sort...

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.. Kæft i er flinke på amino...

Men det er helt sort....

Jeg ønsker jo at der en video.. Også overskift og rekst og streg også ny....

Mine tvivl er om man skal lave det hele i den der heder welcome page hvor det hele er smidt på en side eller skal man oprette flere pages...

Jeg vil gerne give dig koden alex:)

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en pb til dig med login kan slet ikek finde ud af det:(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)