Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen hjælpe med hvordan man får sin hjemmeside på den første side i google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 9
Fra  http://juletræer-fyn.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Jeg ville nok få en til at kigge på hjemmesiden først og opdatere den med et nyt design inden du går ud og bruger 5.000-10.000 på søgemaskineoptimering

Prøv og se om du ikke kan få en ung freelancer eller medie-design studerende til at lave lidt lækkert design til din hjemmeside. 

Tror bare personligt at du vil spilde dine penge lidt hvis du poster en større mængde penge i markedsføring af den nuværende side. 

Med venlig hilsen

Mark Guldbrandsen 

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

violetwings:

Ønsker denne hjemmeside:

http://www.juletræer-fyn.dk

i blandt de første hits på google

Hilsen violetwings

 

Adwords er den nemmeste måde at komme til tops i Google, men det kan til gengæld også koste, hvis der er stor konkurrence.

Ellers er der jo SEO, der omfatter, at du skriver en masse gode tekster på din hjemmeside og får nogen til at linke til din side.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes til gengæld det er en fin og hyggelig side. En hjemme side behøver ikke være fancy og dyr for at fungerer, og den her side giver det budskab den skal.

Jeg ville nok oprette en facebook side, få alle dine venner til at like den, og så bruge en 20-50 kr. pr dag i facebook kampagne i december måned.

Syntes facebook gir mere end google. Til prisen.

Mvh. Mikkel

www.værkstedskontrol.dk

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

violetwings:

Ønsker denne hjemmeside:

http://www.juletræer-fyn.dk

i blandt de første hits på google

Som sagt, siden kunne godt bruge en makeover, men den fungerer jo efter hensigten, og det er ikke kun udseendet der tæller. Hvor smuk er facebooks design?

Nå, men man kan ikke bare ligge først Google. Du skal tænke over på hvilke søgeord du vil ligger først. Er det på "juletræer"? Er det på "julestue"? "Æbleskiver"? Jeg går ikke ud fra, at du betragter bornholmerne som din målgruppe... det ville jo være ret irrelevant for en bornholmer, der googler juletræer at se din side. Med andre ord hvem er din målgruppe? Det gælder om at blive fundet af dem, der har interesse i din hjemmeside. Kombinationen af søgeordene "juletræer Odense" ville nok være det, jeg ville satse på, hvis jeg var dig.

Der er mange forskellige ting, man kan gøre for at blive fundet på nettet. Hvis ikke du ved hvordan, vil jeg anbefale at du betaler nogen for at hjælpe dig. Jeg tilbyder gerne min service til en fast aftalt pris, du kan finde mit telefonnummer på min hjemmeside www.gitteshjemmesider.dk. Det er gratis at ringe til mig og få en snak :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige dit spørgsmål er meget svært at definere, for skal din hjemmeside op på google i år? 

Hvis det er i år (marktingsmæssigt) vil jeg bruge google adwords, og facebook. Da SEO måske kan nåes, men det er ikke en garanti det kan, og evt. hvornår den vil rangere godt. 

Eller er det til næste år? 

Så vil jeg redesigne din hjemmeside, og begynde evt selv at læse op på SEO, og derefter forsøge mig frem. 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav et simpel vejledene varekort med priser, og smæk den op på Google Merchant center.

Kan godt se det kan være lidt tricky med din produkt type, men prøv at tænke anderledes og visuelt.

Kan se der en kategori der hedder : Hjem > Planter > Træer

Husk at lave en Geografisk afgrænset targeting.

Klik priserne er noget mere spiselige lige nu .... Smile

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville få designet en ny hjemmeside.

Det bliver ikke nemt at komme nogensteder i søgemaskinerne så længe din side benytter FRAMES...

Der skal arbejdes med alle standart elementerne i SEO - der er meget hjælp at hente her på Amino.
Eksempelvis disse artikler kan hjælpe dig:
http://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2013/11/07/best-practice-seo.aspx
http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/archive/2010/09/25/5-seo-grundregler-for-begyndere.aspx

Prøv eksempelvis at se hvordan din side ser ud i Google: site:juletræer-fyn.dk 

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)