Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design konkurrence.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger hjælp til at få designet en masse materiale til mit firma som nu skal sparkes igang.

Jeg har for ca 2 år siden startet et lille have anlægsfirma og har fået en deltidsansat. Jeg har selv et fuldtidsjob (ambulanceredder) ved siden af, men nu skal der gang i mit eget, så jeg muligvis kan gå fuldtid i løbet af næste sæson. Er begyndt på anlægsgartneruddannelsen og vil tage den sideløbende.

Jeg har fået lavet et logo, men alt andet mangler jeg Har selv lavet en dårlig hjemmeside www.damsbro.dk, bare så der var noget hvis folk skulle forvilde sig derind.. Det jeg søger er:

En design linje som kan bruges på alt fra visitkort, hjemmeside, bilreklame(Sort Ssangyoung Rexton), tryk på arbejdsbeklædning, folder som skal husstandsomdeles mm. Kom gerne med ideer. 

Jeg har ikke flere hundrede tusinde kroner til markedsføring, så måske skal det laves i etaper. Men bare der er lagt en linje så det ligger klar.

Så kom endelige med forslag på Jeres kreativitet og så vil jeg vælge blandt de indkomne forslag. Evt. også skriv hvad prisen for jeres løsning ville være. Bare et ca. beløb.

Mvh

Dennis Højsgaard

Damsbro Have & anlæg

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 21:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Hvis du er interesseret vil jeg gerne forsøge at lave en Wordpress-hjemmeside til dig. Jeg har dog et par opklarende spørgsmål:

1. Ønsker du selv at kunne redigere din hjemmeside, eller vil du have support?

2. Hvor meget indhold er statisk på hjemmesiden? Jeg tænker på om det er en hjemmeside der præsenterer dine kerneydelser, eller om den løbende (dagligt, ugentligt, månedligt) skal opdateres med blog-indlæg? 

Jeg har lavet siden på www.kontekst.it for det studieblad jeg er redaktør på. Såfremt du ønsker kan jeg lave noget lign. Jeg er ikke ekspert endnu, men føler at jeg kan levere et solidt, gratis stykke arbejde. 

Jeg vil desuden gerne give det et skud at lave en komplet design-linje til dig. 

Det er nok i din bedste interesse at lade tråden stå åben, da jeg ikke kan garantere hvor effektivt jeg kan arbejde i den kommende periode. 

Men hvis du har lyst og mod på at give mig lov, så vil jeg gerne forsøge mig med hjemmesiden, såfremt dine krav matcher mine evner.

Send mig en besked med svar på de spørgsmål jeg har stiller her, også kan vi muligvis komme frem til en aftale der passer os begge :)

- Mikkel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne give dig et godt tilbud, fordi jeg ELSKER nye iværksættere.

Jeg vil sætte en prøve hjemmeside op til dig, det er en side lavet på et CMS system der er programmeret fra bunden. Det gør at du kan få siden nøjagtig, som DU vil have. (Eller bare kan hjælpe mig, med større kreativitet)

Jeg vil også tilbyde en markedsføringsplan til dig, hvis du er interesseret så send mig da en SMS: 61731327 eller en mail: mychannelbook@gmail.com - Det vil være en glæde for mig at tale med dig :)

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Hinnerup
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Damsbro hus & haveservice Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at der allerede er nogle som har meldt sig på banen. Mhp. hjemmesiden regner jeg med at skulle kunne lægge lidt billeder ind af de projekter jeg får lavet. Og så måske lige skrive et par ord til dem. Det er det eneste jeg skal ændre på den. Kan selv lave tekster mm. til siden. Men nu her søger jeg mere et layout som skal bruges på hele linjen.

Måske skal logoet laves om, det er jeg indstillet på, hvis I mener noget andet ville passe bedre. 

Det ville være fedt med lidt referencer, præcis som Mikkel har sendt med.

Dennis Højsgaard

Damsbro Have & anlæg

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dhanse15:

Fedt at der allerede er nogle som har meldt sig på banen. Mhp. hjemmesiden regner jeg med at skulle kunne lægge lidt billeder ind af de projekter jeg får lavet. Og så måske lige skrive et par ord til dem. Det er det eneste jeg skal ændre på den. Kan selv lave tekster mm. til siden. Men nu her søger jeg mere et layout som skal bruges på hele linjen.

Måske skal logoet laves om, det er jeg indstillet på, hvis I mener noget andet ville passe bedre. 

Det ville være fedt med lidt referencer, præcis som Mikkel har sendt med.

Dennis Højsgaard

Damsbro Have & anlæg

Jeg har lavet følgende sider før:

http://www.woodline.dk/

http://www.randerstag.dk/

Bare lige to eksempler :)

Det er gode eksempler på hvordan håndværkssider kan se ud.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
antiduplicate-random:120
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)