Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær med til at starte et eventyr..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg skal bruge noget hjælp til at få mit budskab ud i verden....

Jeg laver sækkedyr ( sækkestol formet som dyr) og de har et univers der skal ramme folk i hjertet så de køber med deres følelser.

Det jeg skal bruge er nogle eller bare én der evt. er studerende til at hjælpe med at lave en E-bog til min hjemmeside så folk kan læse om Oliz dyrene og vil kunne forstå deres univers. Jeg skal også have optaget noget i et center eller banegård, en form for flash mob med mine dyr hvor folk lige pludselig ser dem og vil gerne prøve dem, hvor der kommer deres helt ærlige mening fra dem. Det skal så ligges ind på Youtube og min hjemmeside...men først E-bogen.

Jeg tænker vi brainstormer sammen og ud fra det bliver historien til. Jeg har allerede nogle historier klar, men vil gerne have andre øjne på. Du må også gerne kunne tegne da jeg gerne vil have tegninger på historien.

Betaling må snakke om da jeg netop søger herinde, da jeg som iværksætter ikke har multi mange penge at gøre med, så hvis du allerede her siger der skal cool cash på bordet så er det nok ikke dig jeg skal bruge, men hvis du er åben overfor noget bytteri med dyr til kæresten/ konen så kan vi finde ud af det.

glæder mig til at høre fra dig. tjek dyrene ud på www.oliz.dk 

Mvh

Majbritt Hillerup

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Remy,

takker, ja det syntes jeg også selv..:-)

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra København
Tilmeldt 20. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Digitaljournalist.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Du har nogle sjove og anderledes produkter - et rigtig godt udgangspunkt. 

Jeg tror ikke, e-bogen er den rigtige til at skabe følelser hos potentielle kunder, der i løbet af et øjeblik beslutter sig for, om de vil købe eller ej. Den vil derimod være god som gave til dem, der tilmelder sig dit nyhedsbrev eller andet.

Måske skal du overveje at lave en lille produkvideo om hver stol. 

Jeg vil gerne hjælpe dig med flere idéer osv. Jeg er snart uddannet journalist, og har bl.a. beskæftiget mig en del med hvad, der virker og ikke virker på sociale medier. Du er meget velkommen til at sende mig en privat besked

Mvh. Kasper Skov Jensen 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)