Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ID voks parti søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

vi søger et parti ID voks til en god pris. Nogle som evt. har det liggende?

Mvh Rasmus 

www.Luxforless.dk

Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Nu vil jeg ikke blande mig i jeres forretningskoncept, men blot give mit input til dette.

ID voks har allerede gravet deres egen grav, da de stoppede udviklingen på deres voks, og koncentrerer sig nu om deres mere luksuriøse hårpleje produkter.

Du ved godt at man kan finde ID voks i netto/fakta til 55 kr, og det afspejler også kvaliteten.

Med andre ord, så er der en grund til at virksomheder ville ønske at sælge deres lager af produktet til jer.

Gå efter det lækre voks, og se om i kan få en super pris på det. F.eks "D:FI" fra "D:SCULPT". Så er der også flere typer at vælge imellem :)

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du giver mig noget tid kan jeg godt være din sides leverandør

Hvor meget dåser vil du have? :) 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ca bruge mellem 25 og 50 dåser id, men jeg søger også en fast leverandør af forskellige typer voks og pleje :-)

Fra Ribe
Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fundet ham her, vil du starte med 100 eller 50? 

Vi kan sende dem eller du kan hente, vi har dem fredag!

Pris?  

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperNR:

ID voks har allerede gravet deres egen grav, da de stoppede udviklingen på deres voks, og koncentrerer sig nu om deres mere luksuriøse hårpleje produkter.

Du ved godt at man kan finde ID voks i netto/fakta til 55 kr, og det afspejler også kvaliteten.

Med andre ord, så er der en grund til at virksomheder ville ønske at sælge deres lager af produktet til jer.

Gå efter det lækre voks, og se om i kan få en super pris på det. F.eks "D:FI" fra "D:SCULPT". Så er der også flere typer at vælge imellem :)

Hvad er da det for noget værre vrøvl? haha

Du ved godt at voks er en "personlig" ting, ligesom parfume og lign? Hvad nu hvis de ændrede din ynglings parfume (som jeg kunne forestille mig var noget i stil med old spice med den kommentar der) - til at lugte af armarni? Så var det jo pludseligt ikke den parfume du kunne lide mere - og så købte du måske bare en anden i stedet.. Nogen ting skal man bare ikke ændre.. Vi kunne også tage en corona øl som eksempel.. Hvad nu hvis den kom til at smage af en varm classic

Man køber ikke en voks fordi den er "smart" eller den SKAL koste 200kr (fordi hvis den koster 55kr så er det dårlig kvalitet jo? o.o) - man bruger en voks fordi den passer til ens hårtype og formål - og så er det vel ligemeget om man bruger dax, id, eller D:FI?

Personligt har jeg prøvet himmel og hav af voks, og de eneste 2 mærker jeg bruger er renati og id. Jeg har prøvet D:FI, og det synes jeg var noget være møg - så det købte jeg ikke igen.

Dermed er det ikke sagt at D:FI ikke kan være lige i skabet for andre - men håber du forstår pointen.. Men antager at du er skaldet og ikke bruger voks, fordi din kommentar er helt hen i vejret!

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til benjaminaarhus@live.dk hvis du stadig mangler

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at de har gravet deres egen grav og det er der utallige af grunde til, men uanset pris, så er de ønsket rigtige mange steder...

Hans, jeg kan også godt bruge leverandør, skriv en besked til mig.
Jeg kan godt afsætte 20.000 plus, men det kræver prisen følger mængden.

Ser frem til at høre mere :)
Mvh Mark

Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger alle de bøtter ID voks som I har mulighed for at få fat i, hvis prisen er god nok
Send mig gerne en mail på entubbe@Hotmail.com, hvis I har ID voks.

Mvh.
Tobias

Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det stadig er muligt, er jeg interesseret i at købe voks også.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)