Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaringer for One page checkout for PS 1.5

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår jeg det rigtig sådan. At hvis man ikke laver denne ændring så vil Quicpay´s vindue ikke vises?

For har lavet ændringen men Quicpay betalingsvindue vises ikke alligevel. Kun bankoverførelse.

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har kommenteret de linier ud som der står så burde quickpay betalingsmulighederne vises.
Jeg har selv lige opdateret quickpay og bandede højlydt over at det ikke virkede. Lige indtil jeg læste installationsguoden igennem igen for OPC modulet :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker ikke rigtig ved mig. Den kommer ikke frem heller ikke efter ændringen.

Er ikke selv så skrap til engelsk men må prøve at skrive til ham og se om han kan løse det (kan han jo nok)

Godt nok på min testshop det er installeret. Men det skulle vel ikke gøre nogen forskel.

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du standard temaet?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja

Og mine vare er sat op ifølge vægt. Da en forsendelse type skal komme frem alt efter hvad vare type det er man køber. Så måske noget der driller.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu er det oppe at kører.

Flovt men det viste sig, jeg havde glemt at få markeret dankort ikonet inde i indstillinger (ved ikke hvorfor den indstilling var slået fra, da den ellers var slået til inden modul blev installeret)

Så nu er der kun nogle småting der skal rettes til.

Det viser sig f.eks. At man kan bestille uden at blive advaret omkring. man ikke har valgt et fragt firma (bruger gls shop + postdanmark).

Og så hvis man ikke skriver den samme e-mail 2 gange. så fortæller den på engelsk. at e-mails adresserne ikke er ens. Og ifølge manualen skulle det være lige til. at ændre denne tekst i oversættelser. Problemet her er bare. At denne engelske tekst ikke er at finde der.

Men som sagt. små problemer der nok skal blive rettet til.

Takker for hjælp for resten.

Kim Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dur denne one page checkout med ewire?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt du fik det op at køre Kim.

Jeg var også ude hvor jeg var ved at rende tør for ideer Smile

Håber dit køb lever op til dine forventninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim> Jeg prøvede at lægge en gratis downloadvare i indkøbskurven. Som du kan se, så får jeg en fejlmeddelelse. Jeg ved ikke om det har betydning for gennemførslen af "købet". Men måske bliver kunderne forvirret over beskeden.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:
Kim> Jeg prøvede at lægge en gratis downloadvare i indkøbskurven. Som du kan se, så får jeg en fejlmeddelelse. Jeg ved ikke om det har betydning for gennemførslen af "købet". Men måske bliver kunderne forvirret over beskeden.

Ja det er klart, det er gratis produkt. Så det skal selvfølgelig ikke koste noget.

Og mener bestemt heller ikke det problem var der tidligere da jeg satte det op. Så ved ikke om dette nye modul har ændret lidt?

Men ændrede i backoffice:

"Minimumskøb er obligatorisk for godkendelse af ordren" til 0 og så virker det igen.

Kim

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)