Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaringer for One page checkout for PS 1.5

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Wyn Wodstrup:
Dur denne one page checkout med ewire?

Det ved jeg faktisk ikke. Men har læst i andet forum hvor andre spurgte om det samme. Og der blev meddelt de skulle spørge ved canin.sk direkte. Og de mente han helt sikkert ville få det til at virke derpå hvis man købte modulet med support.

Skriv til ham Her

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Kousholt:
Jeg har selv lige opdateret quickpay og bandede højlydt over at det ikke virkede. Lige indtil jeg læste installationsguoden igennem igen for OPC modulet :)

Det virker til du selv har det OPC modul

Mit er installeret under modules mappen. Og ikke themes>default>modules (der det så slet ikke kommer frem, når man vil installere moduler i backoffice).

Så hvis du i dit modul undlader at skrive den samme e-mail i dine 2 felter (hvis du ikke "kun" kører med 1) Hvad får du så frem af tekst. Jeg får "Emails do not match" Og det er denne engelske tekst jeg gerne vil have på dansk. Men når jeg går ind i oversættelser for "onepagecheckout" modulet. Kan jeg ikke finde denne tekst. Og har set andre steder dog uden held.

Mvh. Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Jeg får "Emails do not match" Og det er denne engelske tekst jeg gerne vil have på dansk. Men når jeg går ind i oversættelser for "onepagecheckout" modulet. Kan jeg ikke finde denne tekst. Og har set andre steder dog uden held.

Jeg kan ikke umiddelbart finde den tekst.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sgu opdaget et problem mere med det OPC.

Når jeg er i udtjekning og har standart levering til GLS pakkeshop. Så er det den rigtige pris osv. Men selv gls feltet er ikke markeret. Og det samme hvis jeg så vælger post danmark, så skifter prisen godt nok osv. Men selve feltet bliver stadig ikke markeret.

Uhmmm

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Når jeg er i udtjekning og har standart levering til GLS pakkeshop. Så er det den rigtige pris osv. Men selv gls feltet er ikke markeret. Og det samme hvis jeg så vælger post danmark, så skifter prisen godt nok osv. Men selve feltet bliver stadig ikke markeret.

Løsningen blev jeg fik opdateret GLS modulet derfra hvor jeg har købt det.

Så nu virker det igen Wink

Kim

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)