Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transskribering af danske videoer i udlandet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har kendskab til, eller selv har, en service, hvor man kan få en video på dansk transkriberet i et nogenlunde journalistisk format?

Jeg har en række videoer, hvor der snakkes om musik og disse ville også kunne fungere fint på tekst, som en form for artikel.

Af økonomiske grunde er jeg klart mest interesseret i danskere bosat i udlandet for at få den eventuelle oversættelse til at hænge sammen økonomisk.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Videofabrikken ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Den skulle vi nok kunne klare, send mig evt, en PM med links til videoerne eller en af videoerne, så vender jeg tilbage med en god Amino pris.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har Amino gemt PM knappen? Surprise

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjort:

Hvor har Amino gemt PM knappen? Surprise

Hvis du går ind på en profil, er der en grøn knap til venstre for den, hvor du kan sende privat besked. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Valletta, Malta
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Xtekst.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig Morten

Tror såmænd det lige præcist er sådan en som mig du er på udkig efter. Jeg er, udover at være bosat udenfor Danmark - også uddannet i såvel dansk som engelsk fililogi. Jeg har mere end 10 års erfaring med oversættelser, transskribering og freelance arbejde generelt. Derudover er jeg musiker og kan derfor sågar manifestere en egentlig interesse i at udføre arbejdet for dig - udover den økonomiske side af sagen. Apropos økonomi, så giv mig lige lidt flere detaljer, så vender jeg tilbage til dig ASAP. 

Mvh

Tobias

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :)

Jeg tror vi må ændre lidt i vores videoformat, for teksterne bliver nok indholdsmæssigt for tynde. Æv :l 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)