Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavpris tele-selskab.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læsere,

Jeg er igang med at stifte et lavpris tele-selskab, med henblik på at tjene penge og have samvittigheden på rette plads.

Jeg har været igang med projektet et godt stykke tid, nu mangler jeg en investor.

Jeg har alle aftaler på plads, sådan at jeg har noget unikt jeg kan komme på markedet og det gælder bl.a. pris, service, koncept og strategi.

Der skal knap 1 mio. kr. til at stifte, markedsføre og støtte likviditeten, de næste 6 mdr.(I tilfælde af der bliver behov for det understøtte likviditeten, da omsætningen/kundetilgangen bliver aggressiv).

Jeg har 6 års erfaring indenfor denne branche med bred erfaring inden for salg og koncept.

Hvis du/i gerne vil høre nærmere, så kontakt mig her og vi kan tage en dialog.

Mvh. 

Omed N.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omed,

Det lyder meget spændende, men jeg vil anbefale dig at søge en investor under Kapital her på AMINO, der er nok en større chance end dette indlæg ;)

Håber du finder en der kan give dig en mill ;)

P.S det er måske en god idé at have forretningsplanen klar så du kan vise og de kan se den. evt med forbehold for at investoren ikke må bevæge sig ind på markedet såfremt de takker nej ;)?

//Søren

-- Man kan hvad man vil!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omed

Det lyder som om at du har tilpas megen erfaring til at kunne blive taget alvorligt blandt investorer. Prøv at læse artiklen Er du klar til investorer, der finder du links og inspiration til at komme videre. 

mvh

Mogens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)