Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første uge gået siden lanceringen af Cardfever

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er der gået en uge siden vi lancerede vores markedsplads Cardfever! Og sikke en!

Gennem ugen har vi især haft fokus på brugeroplevelsen, men samtidig selvfølgelig også det store arbejde der ligge i et få alle vores nye samarbejdsaftaler på plads. De nye tiltag vi har gjort os er:

- Ajax iframe besøg af partner sider

- Ajax iframe fremvisning af produkter

- Forside banner

- Video guides til anvendelse sat i gang

- Smidt et label på alle partner aftaler så brugeren straks kan se hvad der sælges

- Masse små tekniske tilretninger

- Forenklet oprettelses process for partnere

- Forbedret privat oprettelse med guides og hjælpetekster

- Skiftet fra https til http grundet ugyldigt certifikat problem ved crawlers, samt blokering ved iframe load i nogle browsere

Hvis i har tid og løst er i velkommen til lige at smide ros, eller endnu bedre konstruktiv kritik.

God dag!

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i splittestet, om det kan betale sig, at flytte rundt på priserne, så "Din pris" står til venstre i stedet for til højre på produkterne?

Jeg er overbevist om, at det ville give bedre konvertering.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev sidst i postede siden og spurgte om hjælp, så er der stadig forskel på placereingen af "værdi" og "pris" po forsiden, alt efter om det er "UDVALGTE TILBUD FRA BUTIKKER" eller "FREMHÆVEDE PRIVAT ANNONCER". Det er lidt forvirrende. Ellers syntes jeg siden er blevet rigtig fin, og sidder og tænker "hvorfor fandt jeg ikke på det..."  :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Laursen:
Som jeg skrev sidst i postede siden og spurgte om hjælp, så er der stadig forskel på placereingen af "værdi" og "pris" po forsiden, alt efter om det er "UDVALGTE TILBUD FRA BUTIKKER" eller "FREMHÆVEDE PRIVAT ANNONCER"

Tak for din tid, hermed rettet! :)

Kasper Laursen:
Ellers syntes jeg siden er blevet rigtig fin, og sidder og tænker "hvorfor fandt jeg ikke på det..."  :)

Tak for det!


Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbare tanke er kanon lækkert site! Fantastisk overskueligt og det virker meget troværdigt det hele! Thumbs up for det!

Jeg ville desuden høre om i tager imod nye "kunder" ? Hvis ja, er det så dig jeg skal have fat i, eller har i en email jeg skal fange jer på? :-)

Mange hilsner
Ken

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Lynggaard:
Umiddelbare tanke er kanon lækkert site! Fantastisk overskueligt og det virker meget troværdigt det hele! Thumbs up for det!

Jeg ville desuden høre om i tager imod nye "kunder" ? Hvis ja, er det så dig jeg skal have fat i, eller har i en email jeg skal fange jer på? :-)

Hej Ken, tak for de rosende ord!

Ja vores mål er at samle et enormt netværk af webshops og butikker, du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 26816106 eller kontakte mig på martin@cardfever.dk

God weekend!

Vh.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon! Tusinde tak Martin :-)

Du hører fra mig snarest!

Med venlig hilsen

Ken

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Lynggaard:
Kanon! Tusinde tak Martin :-)

Selv tak! God weekend

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)