Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave det for mig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg sidder inde med den her idé som jeg VIRKELIG tror på. Jeg er klar til at invisterer mange penge i det. Jeg skal bruge nogen som kan lave en proffesionel hjemmeside til mig? Gerne firmaer her i danmark, nogen forslag?

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

send mig en mail jeg har en der kan lave en billig god hjemmeside min mail er post-svar@hotmail.com eller sms 3022 8899

michael

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig en mail på mail@jeppesmith.dk hvori du fortæller hvad din idé går ud på og hvilke funktioner din hjemmeside skal have :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutter det er ikke sådan noget jeg leder efter... Leder efter nogen professionelle firmaer som laver det. Ikke en privat som lige kan fixe noget hurtigt og billigt. Det er ikke et spørgsmål om penge..

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv mediastyle.dk de har styr på tingene, dem kan jeg godt anbefale

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal virkelig bruge nogen professionelle her som har styr på det hele, har i flere forslag? :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørskov Web!

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Emilborg, Der er allerede en der har svaret Amino Freelancer, og det er et super godt bud! Det er rigtig svært at se hvad du søger, du skriver bare du gerne vil bruge mange penge på det. Hvad er det mere specifikt du søger siden du afskriver dem der kommer med bud herinde? Hvis du vil handle dyrt og godt kan du prøve her: http://tribalworldwide.com Og der er masser af bureauer i deres størrelse. Du skal dog nok være forberedt på at de kræver endnu mere forklaring og gennemgang end folk herinde. Du får hvad du betaler for, men du kan ikke betale dig fra at få formuleret dine tanker så udviklerer/designere kan arbejde ud fra dem Hvis du vil handle fornuftigt i forhold til at du er nystartet, er Amino Freelancer stedet at padle til. Venligst, Bjarke
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Www.priverv.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)