Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Jeg vil til at ha' mange kunder i butikken. Inden jeg bruger en masse tid på reklame, vil jeg gerne have luget ud i diverse fejl. Derfor vil jeg bede jer om at kigge forbi og give jeres mening.

Jeg har læst herinde at logo bør være klikbart. Jeg er i gang med at finde én, der kan hjælpe mig.

Min største varegruppe er hårpynt til børn og voksne. På sigt vil jeg gerne ind på markedet med brudetilbehør, da avancen er større der.

Ris og ros modtages med stor taknemlighed.

www.mimanon.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din side bliver lidt kedelig - der mangler ligesom lidt effekt på den ene eller anden måde.

Din menu bliver lidt uoverskuelig, når det hele står op og ned ad hinanden. Den kan evt. deles mere effektivt ind.

Forsiden kan du sagtens gøre mere "salgs-mindet". Hav nogle gode tilbud - et eller andet. Lige nu indbyder den ikke rigtigt til, at jeg skal købe noget hos dig.

Gør det mere tydeligt, at "Vis kurv" i højre side er et link. Jeg troede bare det var "overskriften", og havde besvær med at finde checkud-knappen (selvom de også ligger i toppen) - jeg er vant til at kigge nedenunder informationerne om min kurv.

Få eventuelt flere og bedre billeder af dine varer (især smykkerne). Og så synes jeg du skal fjerne vandmærket fra billederne.

 

Edit: Du kan måske også give lidt yderligere informationer om hvad "hurtig levering" i praksis vil sige? Er det én dag, er det under 1 uge? F.eks. en forventet leveringstid/lagerstatus under varerne.

 

Men ellers ser det meget fornuftigt ud ;-) 

www.nfdesign.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonnie

Mht. klikbart logo har du ret i, at det altid er en god idé. Mange forventer at de kan navigere til forsiden på den måde.

Det er en meget stilren og overskuelig shop, hvor der ikke er noget der overskygger de varer det handler om - og det er fint.

Jeg opdagede en lidt pudsig fejl i menuen i venstre side:

Når man klikker på en hovedkategori (dem med fed tekst) første gang hentes siden ind igen uden, at der ændres indhold på siden. Klikker man så på hovedkategorien igen kan den så folde underkategorierne ind og ud. Men kun for denne ene hovedkategori - det samme sker igen for hver enkelt hovedkategori.

Det vil sige, at hvis man kommer ind på shoppen første gang og ser, at der står smykker i menuen og derefter klikker på smykker, så opdateres siden blot uden at vise nyt indhold. Og det kan så se ud som om, at der ikke er noget i kategorien og måske forlader man så shoppen igen med det samme.

Jeg er klar over, at det sikkert er noget teknisk fnidder mellem nogle scripts. Men det kan få jaget nogle væk hurtigt.

Om det er anderledes i andre browsere ved jeg naturligvis ikke. Jeg bruger Internet Explorer 7 på Windows Vista Premium.

Det virker i øvrigt som om, at serveren der hoster shoppen er lidt sløv i betrækket med at få vist indholdet.

Håber du kan bruge noget af dette konstruktivt. Held og lykke med shoppen.

 

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback ITechnic.

Jeg tror det mit farvevalg, der gør at siden kan se lidt kedelig ud. Jeg har lænet mig en del op af andre sider med "finere" hårpynt, for at det ikke skulle komme til at se for billigt og børneagtigt ud...

Varer på forsiden har jeg prøvet, men det gjorde forsiden lang. Så man skulle scrolle ned for at se det hele. Det bryder jeg mig ikke selv om... Måske jeg kan finde ud af at nøjes med én vare... Istedet for tre. Må lige læse hvad der er muligt og ikke muligt...

Jeg er ved ikke hvordan kurven gøres mere tydelig. Mener du teksten skal stå nedenunder? 

Du har ret mht vandmærkerne. He he, troede ikke nogen lagde mærke til dem. Dem må jeg fjerne snarest...

Leveringstid står under vilkår. Men du mener sikkert de bør stå uddybet på forsiden... Det prøver jeg lige at fifle med... Jeg er bare lidt nervøs for at gøre siden rodet...

Mvh Lonnie.

 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Tak for kritikken. Rart med andre øjne til at kigge på det man har slidt med mange sene aftener:-) 

Du har da helt ret i det med kategorierne. Det er da mærkeligt... Jeg har faktisk haft en del problemer med menuen. Blandt andet at nederste ikke forblev fed efter klik. Må lige have kontaktet support. Vil det være bedre hvis kategorierne er foldet sammen og de åbner sig ved klik? Synes selv det er mere overskueligt når de er foldet ud. Man spare et klik...

Mvh Lonnie.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også, at det er bedst at menuerne er foldet ud fra start, så man kan se indholdet med det samme. Det giver det hurtigste overblik og som du selv skriver, sparer man klik.

Men de behøver jo ikke, at kunne folde samme igen. Hvis du havde mange flere kategorier ville det nok være mere relevant med den funktion.

Du kan jo nøjes med, at have ikke-klikbare overskrifter og kun klik-bare kategorier med indhold.

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

 

Det var også helt tilfældigt jeg så vandmærkerne - men det gør dem jo bare så meget desto mere ubrugeligt :-)

Vedr. kategorierne, kunne man forestille sig, at du viser hovedkategorierne - og når man kliker på dem, kommer man ind på en side, der f.eks. kan indeholde tilbud fra denne kategori. Eller måske temaer om dine produkter, hvad de kan bruges til, hvordan de bruges osv...

 

Det samme er jo også muligt på forsiden - du kan f.eks. have et godt tilbud, lidt info om din butik - måske opfordre mig til at læse mere om et aktuelt tema (hvor jeg selvfølgelig også tilbydes diverse varer) mm. Leg lidt med forsiden, i hvert fald.

 

Jeg håber du kan bruge det til noget.

 

Mvh.

Mads Agersten 

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads...

Jeg prøver at  være mere kreativ...  Og jo tak, jeg suger alt til mig. Er helt ny og tager gerne mod råd...

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)