Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

51 webshops har allerede tilmeldt sig! Nyt GRATIS holdningmærke! Skal din webshop være med?

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint initiativ :) Vil også gerne være med, vores side er www.elodea.dk

Elodea sælger kvalitets sexlegetøj til fornuftige priser!

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 07:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel!

Fedt initiativ med dette mærke!
Jeg vil også rigtig gerne støtte op om dette med min webshop: Wundi.dk - Som sælger sexlegetøj til gode priser! 

Du kan sende logoet på: support@wundi.dk

Ha' en dejlig dag :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

onlineBRAND:

Hvordan:

Gå ind på vores facebookside og skriv til os, med din e-mail og det domæne, hvor din webshop ligger. Så sender vi dig de logoer du Gratis må benytte.

Læs mere her: http://www.facebook.com/handeldansk

Håber du vil støtte op om Handel Dansk :)

Vh Daniel

Hej med jer.

Tag nu kontakt direkte til Daniel, som han beder om. :-)

Post ikke indlæg med "send logo til... " og links til jeres egne shops. Det støjer i debatten, og nogle kunne få det indtryk, at det er et forsøg på linkbuilding.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Hvad der i weekenden, var en facebookside og en ide, er her idag blevet en realitet:

www.handeldansk.dk er nu online. Her kan du gå ind og registerer din virksomhed. Hvorefter du kan tilføje alle de domæner du ønsker at benytte Handel Dansk Logoet på. Når du opretter de enkelte domæner, oprettes der automatisk en "Certifikat" side, og du kan derefter kopierer en lille stump kode, over på din hjemmeside, og så vises Handel Dansk logoet, og klikker man på det, kommer du ind på dit helt eget certifikat.

Det vil altid være Gratis at vises Handel Dansk mærket, på din virksomheds hjemmeside/webshop. Så hvis din virksomhed, skaber Danske arbejdspladser, har dansk CVR, og betaler Moms og Skat af virksomhedens overskud. Er det tillad at blære sig lidt overfor dine kunder, vis Handel Dansk mærket, og lad dine kunder vide at du er med til at bibeholde det velfærds Danmark vi alle kender og elsker.

Registere dig her: www.handeldansk.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få linket til at virke!

  1. Kopier koden under det logo, du ønsker at benytte og indsæt det på dit domæne.
  2. Når du har indsat koden, kan du se logoet på din hjemmeside, og trykke herpå, så kan du se din virksomheds certifikat.

Jeg er med på at kopier koden under logoet. Så skal jeg indsætte på mit domæne! - her kommer jeg i tvivl om hvor det helt præcist er?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Koden er bare et "link".. dvs. det skal indsættes i HTML, hvilke webshop løsning har du?

Dandomain, magento, presta, så kan jeg måske hjælpe :)

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Umbraco. Det skal lige siges, at det ikke er mig der er webmaster. Jeg er bare ret ivrig og min webmaster har været til Volbeat i weekenden og er ikke helt frisk endnu. Han må kigge på det i løbet af ugen, men tak for din hjælpsomhed!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:
www.handeldansk.dk

Havde det ikke været lige til højrebenet hvis hjemmesiden var rød/hvid (som symboliserer..... ??) og ikke grå/grøn?? Stick out tongue

Mvh

Morten

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jo, det have været lige til højrebenet, men jeg havde mine tvivl, om hvorvidt, nogle som helst ville, implementerer et "rød" logo på deres webshop/hjemmeside. Derfor har vi valgt afdæmpede nuancer nuancer, til logo :)

Side 3 ud af 6 (59 indlæg)