Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Web-hosting der kan håndtere/garantere login af op til 30 samtidige WP-brugere

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:

@Lucas : tak for info - jeg skal snakke med min kammerat imorgen omkring middag - og, du kommer med som et af forslagene til løsning :-) - også på grundlag af anbefalinger fra nogle af de andre :-)

Ingen problem, hvis i skal have brug for hjælp, så bare skriv til support @ hosting4real.net - det tjekker vi en del hurtigere end Amino Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

- jeg lukker lige tråden her ... - det er blevet sengetid med tanke på en aktiv dag imorgen :-)

- skal have en snak med min kammerat som har solgt kurset, imorgen omkring middag 

- og, på grundlag af nogle gode svar, andres anbefalinger og kvalificeret respons så får jeg en snak med Lucas og Casper imorgen formiddag, begge som gode og kvalificerede løsnings-muligheder

- derefter vælger min kammerat selv den endelige løsning - evt. en dubleret løsning hos den ene af dem, såfremt dette ikke skyder budgettet ovenud

- tak for jeres respons og input - thanx !

Hilsner

Dann S.

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:
- derefter vælger min kammerat selv den endelige løsning - evt. en dubleret løsning hos den ene af dem, såfremt dette ikke skyder budgettet ovenud

Alternativt går du over på webhosting.dk, laver 30 ordrer på domæner der ikke skal registeres, har de en funktion til i ordresystemet (ca. 1200-1300 + moms for 30 ordrer) som således ikke registeres og du har en bedre performance (kan bevises med simple tests) og ikke mindst, bedre redundans (sandsynligvis) da du jo så netop bliver spredt udover 15-20 maskiner helt automatisk, du er i luften på under 3-4 minutter.

Skal du have personlig betjening er det sandsynligvis bedre med Lucas, tvivler du får webhosting.dk til at sidde med dig i røret i timevis :-)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være interessant med en lille update på, om alt gik, som det skulle...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
@kasper

- closure på tråden kommer her

- den følger her, nu hvor der er kommet en wp-installation på benene i fht. de opstillede krav/ønsker

hi guys !

- tak til jer der har valgt at bruge noget af jeres lørdag og søndag på at bidrage til løsning af denne opgave
- værdsat, thanx ... !

specielt til :
- Lucas/Hosting4Real der har bidraget med forslag, tilbud og løsning
- Casper/Meebox der også har bidragetmed forslag, tilbud og løsning
- Erik/Webhosting.dk der har bidraget med input, løsninger og anbefalinger

- Lucas præsenterede en løsning med en dedikeret server, som skulle kunne håndtere op til 10 samtidige requests indenfor 50 ms
- hvilket vi satser på skulle kunne klare opgaven, selvom det er et meget styret kursus, hvor underviseren fortæller meget præcist hvad deltagerne skal gøre, trin for trin ...
- men hvis nogle af deltagerne blot har en betænkningstid på fex 1 sekund, så vil dette allerede give en stor spredning i fht. belastning af server - tirsdag aften ser vi om dette holder stik ...
- og, løsningen fra Lucas blev valgt
- vi bruger måske også - blot som back-up - at oprette sub.domæner til kursisterne på UnoEuro.com

- wp-installationerne bliver lagt i sub.domæner
- temaet ´Twenty Twelve´ er valgt til kursusformål - ´Twenty Thirteen´ stoler vi ikke helt på, endnu
- WP 3.7.1 er valgt idet den anses for at være tilstrækkelig stabil og med færre sikkerhedshuller end foreg. version

hilsner
Dann S.
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu får jeg sikkert massere af 1 stjerner, men hvad er det for en titel du har givet dig selv? det kan da umuligt være en officiel uddannelse eller en reel job titel? Wikipedia ved ikke en gang hvad det er?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

den vælger jeg lige at overhøre ... - den må vist være fuldt på højde med at man gemmer sig bag en anonym profil, hvor der intet står om personen ... - og, så vil jeg sætte pris på at lade den ligge herfra - der er i forvejen rigeligt med mudderkastning på Amino.dk ...

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ude i mudderkastning ;-) og du kan læse alt om min person på min hjemmeside hvis det er?

Jeg har bare set rigtige mange alternative titler på stillinger som reelt er noget helt almindeligt men hvor det ikke er fint nok at kalde sig eks. rengøringskone. 

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

... vi er vist godt og grundigt ´out of topic´ for denne tråd ... 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 4 (36 indlæg)