Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skaffer man brugt it udstyr henne-

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Krystalæsken Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man kan skaffe sig forbindelser til brugt it udstyr.

Jeg vil gerne bevæge mig lidt ind på markedet for at se om der evt kan være lidt mønt i det og på sigt starte en shop op med brugt udstyr.

Hvis der er nogen der har kendskab til sådanne oplysninger eller evt selv selv vil af med noget, så meld endelig tilbage til mig.

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Der er mange måder hvorpå du kan skaffe dig genbrugte stationære computere, brugte bærbare computere osv.

Du kan selv gå ud og opdyrke dit eget netværk af leverandører, men du skal vide, at der er lang vej og du må ikke undervurdere opgaven der ligger i afhentning, datasletning, datasletningsgaranti, rapporter, rengøring, fjernelse af tyverimærkning og efterfølgende produktion; test, nyt software (Licenser), rengøring, ekstra ram, større harddisk osv. Herefter er der en garantiperiode, hvor du har ansvaret. Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre at lave en forretning på at kunne det hele - vi har gjort det ;-) - men der er efterhånden stor konkurrence og virksomhederne har nu fundet ud af, at deres brugte udstyr har en værdi. Det betyder, at der nu også er stor konkurrence på indkøbsprisen af det brugte IT udstyr.

Jeg kender nogle virksomheder der, i stedet for at klare det hele, kun fokuserer på én ting - nemlig salg. De køber det brugte it udstyr klargjort og med garanti og har en fornuftig forretning på det.

Vi vil gerne sælge engros til dig - også med mulighed for en fornuftig avance. Så hvis det giver mening for dig, at starte op med salgsdelen, så henvend dig gerne til os. find mere info her: www.refurb.dk

Venlig hilsen

Ulrik Andersen / Refurb.dk

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)