Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé men manglende erfaring (søger gode råd)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Dette er mit første indlæg på siden her.

Jeg hedder Martin, jeg er 18 år gammel. I hverdagen går jeg på HHX i Hjørring (EUC Nord).
Jeg har fået en ide om en webshop der sælger vare som er forholdsvist dyre i supermarkeder til en billigere pris m.m.
Det jeg bekymre mig om nu er hvordan jeg ville kunne sælge det forholdsvist billigere end supermarkederne, hvis det overhovedet er muligt. Men vil det kræve vare fra udlandet? udenlandsk leverandør? Der skal selvfølgelig skrives under på nogle aftaler m.m. Men vil gerne skabe et overblik- 

Jeg kunne godt bruge nogle tips og tricks samt råd til hvordan jeg kan gennemskue om min ide egentlig ville kunne være realistisk. Jeg går og drømmer om at være selvstændig, så nu kunne jeg godt tænke mig at give en af mine ideer en chance. Håber i vil hjælpe mig :-).   

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Studentkonsulent Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være ham der er lyseslukker, for som sådan synes jeg ideen er rigtig god. Men, supermarkeder køber ind i (rigtig) store mængder og er meget dygtige til at forhandle den rette pris på plads. Det er ihvertfald hvad jeg har hørt. Jeg har ikke mere belæg for det end at jeg har hørt det i medierne.

Der du så kan konkurrere på er at dine faste omkostninger er meget små, idet du har en webshop. Jeg tror det bliver svært for dig at få en indkøbspris der er i nærheden af supermarkedernes. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)