Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic vs C5

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg arbejder for et firma som står at skal have nyt regnskabsprogram samt lagerstyring.

I firmaet er der delte meninger om hvorvidt vi skal bruge e-conomics eller C5.

Vi er et firma med 7 ansatte (3 lager folk og 4 sælgere) i en butik med flere tusind (ca. 10.000)varenumre med ca. 120 leverandører.

Er der nogen der har erfaring med begge dele og kan anbefale det ene frem for det andet og hvorfor?

.Håber I kan hjælpe

Mvh.

TAZ

DJBoringer.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Taz,

Jeg arbejder i e-conomic, og er tydeligvis farvet her af :)

Hvis du dog ringede herind, ville jeg dog bede dig om at uddybe lidt.

Hvilken funktionalitet har i primært brug for? Hvad ser i, af specielle work-flows eller lign. som skal understøttes?

Hvordan gør i i dag når i skal lave en leverandørfaktura i dag?

Alle spørgsmål som skulle besvares af dig, for således at vurdere om det "passer ind" i e-conomic.

Hvad siger de forskellige parter, hvad er deres anbefaling?

mvh

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TAZ,

Her kommer et indlæg fra en C5 & NAV forhandler.

Ud fra hvad du beskriver, er det muligt, at du skal overveje en helt 3. løsning - nemlig Microsoft Dynamics NAV (tidl. Navision) 

Nu hvor du efterspurgte C5, vil jeg anbefale dig at deltage på et gratis seminar, hvor forskellene mellem C5 og NAV bliver gennemgået (C5 vs. NAV). På denne måde sikrer du, at du ikke investerer i et økonomisystem, der ikke er det rette for dig (også på længere sigt)

Se oversigt over seminarer her: http://www.inventio.it/kurser-seminarer/seminarer/microsoft-dynamics-c5.aspx  

Derudover kører vi pt. en kampagne, hvor du kan få en NAV StarterPack m. 5 brugere, hvor du kun betaler for 1. 

Dette vil koste dig 16.750 kr. (normalpris: 61.417 kr.)

Håber dette har skabt interesse

/Rico

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)