Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af kopivarer fra Kina

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke nok at logoet er fjernet.

Du må ikke bruge BMW logoet på din side.

Teddy 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget galt i, at du har en kategori på din side, som hedder "BMW". Det kan jo være produkter, som passer til en BMW.

Men som der er blevet nævnt, så må du ikke sælge varer, som er en kopi (heller ikke, selvom du kalder det en replika) af et eksisterende mærkevare uden deres logo eller med et andet logo på. Designet er stadig det samme og det er det, som en vare bliver bedømt på, om hvor vidt det er en kopi eller ej.

Du må selvfølgelig gerne købe et andet design og kalde mærket for BAW (med mindre det allerede er en mærkevare eller du får lov af ejeren af mærket) og sælge det som en fælg til en BMW.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er der noget galt i at produkt kategorien har et billede af BMW logoet bare for at illustere for folk hvad de klikker ind på?

Så designet er alt der betyder noget mht. ophavsret? Hvad så hvis jeg har en sektion fuld af "ukendte" fælge som ikke har noget navn. Og der lige præcis er 1 fælg der er magen til en BMW fælg bare af ren tilfældighed?  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mark661:
Men er der noget galt i at produkt kategorien har et billede af BMW logoet bare for at illustere for folk hvad de klikker ind på?
Du har ikke læst en skid af hvad der er skrevet-  du må ikke bruge logo fra nogen som helst på nogen som helst måde uden deres OK

mark661:
Hvad så hvis jeg har en sektion fuld af "ukendte" fælge som ikke har noget navn. Og der lige præcis er 1 fælg der er magen til en BMW fælg bare af ren tilfældighed?  
Jeg tror ikke du har læst med her - AF REN TILFÆLDIGHED - det er jo at gøre grin med svarene. DEN tilfældighed ville KUNNE koste dig - men jeg hopper af her for du vil ikke høre du vil argumentere som en 15 årig - sorry - Jeg ville godt være venlig, men det her er ikke et forsøg på at lære men på tosserier

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 27
Fra  ImpexChina Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas nu på, der er rigtig mange, der har brændt fingrene gennem tiderne. Handel med kopi er en rigtig dum ide. Det er nemt at finde i Kina - og mange andre steder. Men det bliver hurtigt en meget dyr fornøjelse. Især hvis du "handler i dårlig tro" og bruger det originale firmas logoer på din egen side. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)