Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kranz & Ziegler design- eller varemærkebeskyttelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Jeg er så heldig at have startet mit eget firma, hvor jeg sælger smykker. For et par dage siden fandt jeg en super god producent i Kina, som gerne vil hjælpe mig med at designe og producere armbånd. De standard armbånd som min potentielle leverandør har, minder utrolig meget om de armbånd som Kranz&Ziegler (et andet dansk smykkebrand) har i deres kollektion kaldet "Story". De er utrolig populære her for tiden. 

Jeg vil selvfølgelig nødigt gøre noget forkert her i starten. Derfor har jeg søgt rundt omkring, for at finde ud at om Kranz & Ziegler har en form for paten-, design- eller en form for varemærkebeskyttelse. Men jeg kan simpelthen ikke findet noget svar. Jeg fandt dog frem til et sted, at de har taget patent på navnet "Story by Kranz & Ziegler". Men ikke mere end det.

Det jeg gerne vil have svar på er, om der er nogle der ved, eller kan finde ud af, om de har nogle former for beskyttelse på deres produkter. Hvis ja, hvor meget skal mine produkter så afvige fra deres? (Jeg ved godt at der helt sikkert ikke kan findes et entydigt svar på dette).

Min pointe er bare også, at de da umuligt kan være de første der har lavet et læderarmbånd til kvinder med en magnetlås. Eller kan man ikke se sådan på det? 

Jeg håber der er en, eller flere, der kan belyse dette lidt for mig, da jeg er forholdsvis grøn på dette område omkring patenter, designbeskyttelse m.m. 

Jeg glæder mig til at høre jeres svar,

Mvh Gustav

Ps. Et eksempel på et af disse armbånd som Kranz & Ziegler laver kan ses her: kortlink.dk/db2w

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bitfork Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar Ib! 

Jeg kan godt se, at de smykker minder utrolig meget om KZ's smykker (Kranz & Ziegler). Det er faktisk den gode gamle Kasi Jesper, der står bag det mærke. Spændende. Jeg vil give dig ret i, at der næsten ikke er noget forskel på de armbånd. 

Mange tak for svaret,

Mvh Gustav

Edit: Bum. Du fik vist rettet lidt i dit indlæg mens jeg skrev mit ;)

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Endless Jewelry laver nogle armbånd der ligner KZ'z så meget, at det er svært at se forskel..

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)