Hej Mari, Det, der kommer nedenfor, er ikke ment som en negativ kommentar. Det er ment som en hjælp. Det er vigtigt at være opmærksom på, at en hjemmeside/webshop ikke nødvendigvis er det samme som en forretning. Nettet er fantastisk, fordi man i princippet har adgang til hele verden. Men når man starter op, er man også en lille nål i bunden af en "høstak". Når du starter er det vigtigt, at man som kunde har en rigtig god grund til at handle netop hos dig. Du kan teste dette af ved f.eks. at besvare følgende spørgsmål (de er en lille quick and dirty test af din vækststrategi): Hvorfor er det bedre, at handle hos mig end andre steder? Hvad er det særlige kunden får hos mig? Hvordan er jeg anderledes end de eksisterende konkurrenter? Hvem er min målgruppe (f.eks. kvinder mellem 18 og 30 år, der dyrker sport) og, hvorfor "tænder" min shop i særlig grad dem? Du kan jo skrive lidt til hvert af punkterne og så vise det til f.eks. 10 personer og få feedback. Det giver dig helt sikkert ideer til at udvikle din forretningsidé. Held og lykke. Dan, www.wildtoys.dk |
Hej Dan
tusinde tak for din kommentar.
jeg ved at det kræver en hel del arb, at få sin webshop til at køre.
og det du skriver er noget jeg har tænkt rigtig meget over, og stadig gør:-)