Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online fakturaprogram ala Dinero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer som kender et faktura program, ala Dinero og Billys Billing, hvor momsen på hver varelinie står som inklusive i beløbet, og ikke først tillægges i bunden af fakturaen.

Jeg sælger stort se udelukkende til private, som kun har behov for at kende den pris som de skal betale og som jeg markedsføre, og ikke prisen uden moms.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om du kun sælger til private skal det fremgå af faktura/bon hvad momsen udgør.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Uanset om du kun sælger til private skal det fremgå af faktura/bon hvad momsen udgør.

naturligvis

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis det er et krav, at det skal være et online program kan jeg desværre ikke hjælpe.

Men ellers kan du prøve at hente og teste vP Faktura fra www.vipilon.dk (der er en 30 dages gratis testperiode). Her kan du, for hver kunde, vælge om momsen skal være med i hver varelinie, eller først lægges på til sidst. I begge tilfælde er momsgrundlag + moms udspecificeret til sidst.
Programmet tager naturligvis også højde for, at der kan være momsfri varer imellem.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at teste Economic - er selv ved at skifte fra Summasum til Economic - og jeg er meget sikker på at det kun er et spørgsmål om opsætning af faktura. Få et prøve abonnement og test. Det er gratis.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:

Hej Thomas

Hvis det er et krav, at det skal være et online program kan jeg desværre ikke hjælpe.

Men ellers kan du prøve at hente og teste vP Faktura fra www.vipilon.dk (der er en 30 dages gratis testperiode). Her kan du, for hver kunde, vælge om momsen skal være med i hver varelinie, eller først lægges på til sidst. I begge tilfælde er momsgrundlag + moms udspecificeret til sidst.
Programmet tager naturligvis også højde for, at der kan være momsfri varer imellem.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Hej Viggo

Tak for svaret, det var helt rart at få bekræftet at muligheden findes derude. - Jeg kan jo ikke være den eneste som efterspørger denne løsning.

Om det skal være online, ja det må jeg så lige få afklaret, men det er nu nemt at det altid er tilgængelig.

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Per, det vil jeg prøve at kikke nærmere på.

Per Krabbe, scanboat.com:

Jeg vil anbefale dig at teste Economic - er selv ved at skifte fra Summasum til Economic - og jeg er meget sikker på at det kun er et spørgsmål om opsætning af faktura. Få et prøve abonnement og test. Det er gratis.

Tak Per, det vil jeg prøve at kikke nærmere på

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Test endelig deres support - de er super. Og så sidder der en masse (hvis den gratis support ikke er nok) revisorer og betalbare supportere der kan trækkes på også.

Jeg ærgrer mig over at jeg ikke er kommet i gang med det noget før. Det kan i mine øjne alt det andre snakker om de er ved at lave eller der vil komme til næste år - eller er en god ide ....

Regnskab og bogholderi skal ikke udføres på non/low-support eller udviklingsprogrammer. Det er opgaven for vigtig til for virksomhedens "ve og vel" -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)