Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en affiliate side til mig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en som kan lave en komplet niche affiliate side til mig. Du skal selv komme med nogle gode ideer til emnet. Ideen skal komme ud fra viden, erfaring, og så skal der også være en del søgninger på emnet.

Du skal også kunne lave en komplet side, sørge for seo tekster, billeder, videoer, sætte affiliate links ind mm. Vedligeholdelse af siden, og opdateringer bliver også din opgave. Hvis der skal laves annoncer. f.eks facebook annoncer, og google adwords, så skal du også sørge for det.

Jeg søger ikke et dyrt bureau til at lave opgaven, men nærmere en som har meget interesse for sådanne opgaver. Du må f.eks gerne være studerende. Men der skal være tid til denne opgave. Og det kan være der kommer flere opgaver, hvis du er dygtig.

Skriv en privat besked til mig omkring dine ideer, og hvad timeprisen er.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

En med interessen for opgaven vil sikkert hellere beholde siden selv i forhold til ikke at få meget for opgaven.

Hvad er dit budget? Hvad du umiddelbart beskriver der kan lyde som rigtigt mange timer. Hvis du forventer at nogen laver dette for under 5,000 (selv for en studerende) så er det allerede rigtig billigt. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)