Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af ny webshop: www.roghat.dk. Ris, ros og tips ønskes!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min partner og jeg har netop åbnet en ny webshop ved navn Røghat ( www.roghat.dk ). Da dette er vores debut i at åbne en online forretning, vil vi sætte stor pris på at høre ris, ros og tips fra erfarne inden for webshop-branchen. Vi lancerede åbningen via vores Facebookside "Røghat" i går aftes og har allerede nu 134 likes - det kan selvfølgelig kun gå fremad! 
Giv os jeres mening og kom gerne med konstruktiv kritik så vi kan blive ved med at udvikle webshoppen til det endnu bedre. Hvad vi skal have fokus på nu er selvfølgelig at få spredt budskabet. Vi har alle vores egne små hemmelige måder at lave marketing på, men vi håber da, at en eller anden vil have lyst til at give et par råd ud fra egen erfaring og støtte vores lille nyopstartede projekt! 

Vi tager i mod alle svar med åbne arme og åbent sind. Tak på forhånd!



Mvh

Nadia og Kasper

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Sikke en fin side i har jer. Der er dog én ting jeg synes er træls. Når jeg placerer musen over et element i jeres hovedmenu (f.eks "shop efter pris", så kommer der en undermenu frem. Hvis jeg holder musen over ét af disse undermenu elementer, så bliver det hele gråt og jeg kan ikke læse teksten.

I jeres stylesheet.css på linje 430 kan i rette følgende kode:

ul#nav li ul li a:hover {
color: #787272; ;
background: #787272;
}

til

ul#nav li ul li a:hover {
color: #FFFFFF;
background: #787272;
}

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for den konstruktive kritik. Det er hermed rettet! 

Andre? :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej og tillykke med roghat.dk.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på roghat.dk

Håber du kan bruge feedback til noget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul!

Hold da lige op en stor hjælp du lige har givet os. Tusind tak! Vi vil straks gå i færd med at få rettet de forskellige ting, du har påpeget, samt huske det fremover. Du er en mand med styr på sagerne. Tak for den tid du har lagt i at give os feedback. Fedt med endnu mere konstruktiv kritik.

Hav en god aften.

Mvh

Nadia og Kasper 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg synes det er en rigtig fin og simpel side! Synes dog der mangler en tag line eller ligende som hurtigt fortæller hvad i sælger.

F.eks "alt i covers" - eller måske noget lidt mere originalt! Wink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Tak for din feedback. Du har helt ret, og vi er ved at arbejde på det ;-) 

- Nadia

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 52
Fra  Struct Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan godt li din side. Har følgende ting jeg lige faldt over (Måske du er igang med at fixe på den lige nu, for den ændre sig hele tiden :) )

* Kunne ikke klikke på Indkøbskurven (Nu er den helt væk) (Nu er den der igen, men kan stadig ikke klikke på den)

* Din tag line "Altid gratis fragt" ligger lidt bag logoet. er det meningen?

* Du skriver du tager Dankort nederst, men det gør du ikke da du bruger PayPal.

* Der er noget helt til venstre, som nok mangler noget share ikoner.

* Jeg kan ikke klikke på logo for at komme til forsiden.

Det er liget et par småting, men overall ser det godt ud.

Håber du kan bruge dette.

//Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter :D 

Du har faktisk helt ret. Vi sidder lige netop i dette moment og retter på hjemmesiden og alle de ting, du nævner, er det vi er i færd med at 'pille ved' i koderne. 

Dankort-ikonet er dog godt, du lige nævnte. Skal vi lige have fjernet indtil vi får sat den del af siden op. Lige nu bruger vi PayPal. 

Men tak for feedback:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen allesammen! 

Det forholder sig således, at vi nu komplet har ændret vores layout men dog i processen har husket på alle de gode råd, vi har fået som kommentarer i denne debat. Da vi stadig har følehornene langt ude for at finde ud af, hvad der virker godt på kunderne, kunne vi super godt tænke os at få lidt flere gode fifs og meninger om webshoppen fra aminofolket. Vi er nok nu nået til det punkt, at vi har set os så blinde på hjemmesidens layout, at eventuelle fejl ikke lige opdages med det samme. 

Det eneste vi selv ved er, at indkøbskurvens baggrundsfarve, når man klikker for at se sine udvalgte varer, er alt for mørk. Koden til at ændre lige netop dette er vi dog stadig i færd med at gennemskue. 

Håber på ris og ros! Eventuelt også mhb. på om I forstår hvad vi vil med hjemmesiden. Næste step er for os en blog med artikler om den håndlavede proces, naturuld VS syntetisk filt mm. Hvad synes I om denne idé?

Mvh

Nadia og Kasper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)