Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med forstand på websites søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en idé til en virksomhednettet, men jeg har dog ikke selv forstand på at programmere websider. 

Derfor leder jeg efter en partner der har forstand på programmering af websider, så skal jeg nok sørge for markedsførings delen. 

Jeg vil ikke oplyse min idé før jeg finder en partner. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du vidste hvor mange der kommer af dem og hvor mange der får en hård medfart så vil du ikke gøre det på den måde. Forventer du at din partner skal bruge alt sin tid på at programmere det og så kan du overtage bagefter?

Hvordan skal man kunne springe på som partner hvis man ikke kender din ide?

Hvilke forudsætninger har du for at din ide vil blive en success?

Hvad får partneren hvis din ide ikke bliver en success?

Ved du hvor lang tid det tager at kode din ide?

Ved du om din kommende partner har samme passion om din ide som du har?

At få en ide er noget der sker for mange flere gange om dagen (mig selv inkl.) men om de bliver til noget er aldrig sikkert. Den måde du kommer ind på her viser os ikke om det er noget du har tænkt over længe og om du har undersøgt markedet for at se om din ide er bæredygtig. Det jeg frygter er at du måske lige har fået en ide og vil have en til at kode den for dig. Du skal regne med at kodningen nok kan tage 6 måneder og derefter er der evt. forbedring, fejlretning, implementering af nye ideer til den osv.

Hvis du derimod sparede nogle penge sammen så du kunne betale en programmør for evt. at lave en prototype af din ide så kunne du fremvise den til andre som måske kunne være interesseret i et partnerskab.

Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay jeg har ikke megen forstand på det med programmering, og jeg vidste ikke det tog så langt tid at programmere en side.

Det lyder som en fremragende idé at få lavet en prototype af idéen, men hvor meget koster det at få en programmør til at lave et sådan stykke arbejde?? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hr. hesberg:
Det lyder som en fremragende idé at få lavet en prototype af idéen, men hvor meget koster det at få en programmør til at lave et sådan stykke arbejde??

Det er umuligt at svare på. Men jo mere arbejde du selv laver med planlægning af projektet giver bonus for dig selv fordi så vil det kunne blive billigere. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)