Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Tak for det :-)
Jo, men den del er vi ikke helt kommet til endnu :-) Vi leder stadig efter en SEO ekspert som kan hjælpe os godt på vej :-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Khoebe,

Ja vi er ikke helt færdige med beskrivelserne endnu, men de kommer :-) de er skam igang med at blive skrevet :-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt flot hjemmeside! Den virker meget pålidelig og seriøst, og som en anden siger, ville jeg absolut heller ikke have noget imod at købe noget fra jer :-)

Der er et par minusser, jeg lige umiddelbart kan komme på. Det første er at background-position'en er sat på 'repeat' fremfor 'fixed', således at den ikke følger skærmen, når man scroller. Det ser ikke godt ud, når billedernes top og bund mødes. Se det vedhæftede billed for eksempel. 

EDIT: Kan se, at det er meningen, da det er en transparent gradient der ligger ovenpå - det ser ikke så godt ud, synes jeg :-)

Herudover er beskrivelsen på engelsk - hvilket, jeg er sikker på, at I godt ved. I footeren, under 'MIN KONTO', står der 'Ordre Historik', hvilket er et sammenhængende ord; 'Ordrehistorik'. Desuden skriver i, når der er to ord, begge med stort. Eksempel; 'Kontakt Os' - dét er heller ikke grammatisk korrekt på dansk - det er det dog på engelsk.

Men kæmpe ros til siden! Godt og friskt farvevalg, stilrent design og brugervenligt. Held og lykke!

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fb,

Mange tak for de ord ;-) altid god med lidt ros! :-)

Godt spottet, det bliver noteret ned og ændret med det samme :-)
Mange tak for det :-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

// så skulle de stavefejl gerne være rettet :-)

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er uoverskulig på en lille skærm, jeg tænker du kunne få en del kunder der sidder på mobile enheder så det var noget jeg ville få kigget på.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)