Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny kosttilskuds site www.AminOmega.dk søger hjælp til markedsføring af verdens sundeste protein produkt (Naturligt)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop startet egen virksomhed, hvor fokus er at tilbyde fitness og sportsfolk protein & kosttilskud som er sunde, da 90% af produkterne på markedet er kemisk fremstillede produkter, som ikke er særlig kompatible med den menneskelige krop...

Mit produkt er et 100% naturligt protein kosttilskud udviklet af naturen og ikke pillet ved! Det kendt rundt om i verdens helse forretninger for at være nok verdens sundeste protein tilskud! Det er sundt for kroppen & sammentidig giver en alle de vigtige byggesten man har brug for efter træning..

Iforhold til mange andre producenters kemiske produkter, så er det her produkt sundt for kroppen. så jeg burde have en fordel

Jeg søger hjælp til markedsføring og salg af mit produkt samt de kommende produkter.

Kender du nogen der er ejer af et fitness center, kosttilskuds butikker, private eller andre som kunne være interesseret i sådan et produkt så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Jeg kan fanges via kontaktoplysningerne neden under

Ha en fantastisk dag! :)

Med venligst hilsen

Lars G. Christensen

Tlf: 60126642

Mail: LGC89@live.dk

www.AminOmega.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke ét enkelt indlæg skulle være nok?

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg kan se at du leder efter nogle til at sælge dine produkter, men kan også se at du selv driver en shop med dine produkter. Her tænker jeg at du er meget velkommen til at kigge nærmere på vores danske annoncenetværk Open AdExchange.

Jeg sidder til dagligt med salgs ansvaret for Open AdExchange der er et dansk content netværk (push markedsførng på danmarks største medier såsom Sporten.dk, Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Boligsiden samt mange flere).

Vores netværk levere ca. 600.000.000 annonce visninger pr. måned.

Annoncenetværket er CPC baseret og der er mulighed for billede annoncer, re-targeting, geotargeting, mobile device tagerting m.m.

Hvis du eller andre vil vide mere så er i også meget velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@openadex.dk

Martin Friis Guldborg

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Larsgchristensen:
Kender du nogen der er ejer af et fitness center, kosttilskuds butikker, private eller andre som kunne være interesseret i sådan et produkt så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Hej Lars.

Du skal være ganske velkommen til at tilføje dine produkter til http://www.fitness-pris.dk/ - du kan trykke på Forhandler login i bunden, og oprette dig selv.

Det er ihvertfald en nem og gratis måde at komme ud til et større publikum. 

Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det vil jeg gøre med det samme :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)