Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords som "hjemmeside"?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en partner-ads konto, og fundet en annonce jeg godt ville prøve at annoncere via google adwords. Jeg har derfor ingen hjemmeside, men partner-ads vil vide ens hjemmeside ude i kontoen / tilmelding. Skal man da skrive Google Adwords eller skal jeg oprette en hjemmeside ??

Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, er ikke selv helt ekspert, på det område , køre dog en masse affilliate sider, , men hvis de skriver de vil ha en www adresse, for den annonce, så det fordi de vil, og den skal også godkendes først, endvidere, er det min erfaring at det er rent underskud at putte penge i at promovere ads fra de netværk via google, se det på den her måde, var der penge i det gjorde google det selv .. spild ikke dine penge på det, lav i stedet en ordenligt langtsigtet plan over hvad du vil, er det kroner du vil tjene på ads, skal du ha en eller flere sider med massere af trafik på , altså besøgende og det skal være relevant for de reklamer du ligger der på.   der er en del der tjener penge på dette, men de har også brugt mange 1000 timer, og det bliver sværre og sværre. og det er ikke det værd da du er langt derfra, prøv i stedet at finde ud af om du i det hele taget har nogen intreresse i noget du kan finde på nette , sæt dig ind i det , ik nok bare læse 1 gang nej du skal være ekspert, og derefter ville du kunne finde dit lille hul til en niche eller måske nadre muligheder, man tjener ikke bare penge på internettet længere, og slet ikke hurtigt, det store af det hele er , mange tror bare det er lige til , og en del bruger penge på alt muligt lyserødt, men de mangler bare gevinsten,  internettet er idag lige så hårdt arbejde som et ganske almindeligt job 7-16, så research igen og igen og igen, hvilket i sig selv også er mange timer, og få et netværk, så måske og kun måske kan du tjene en lille mønt,

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Når du tilmelder skriver du bare Google Adwords og http://google.dk 

Husk at checke om programmet tillader Adwords og om der evt. er restriktioner :-)

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

charlotte

i dag er det nemt og lynhurtigt at sætte en hjemmeside op

og smide den annonce direkte på der

domain 45 kr og du kan få hosting ned til 10 kr pr md

dvs for under 200 kr kan du have dit site online

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)