Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændrer jeg farve og tekst på indkøbskurv-knap i Magento??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Little Lights Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis. Så skal du bare finde linje 95 eller lidt derunder, hvor der står "background-color: #CC1416" og ændre farvekoden.

Så får du ihvertfald ændret farven.

Hvad vil du have ændret ved teksten? Er det bare farven eller skrifttypen, eller vil du have en helt anden tekst?

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsSl:

Præcis. Så skal du bare finde linje 95 eller lidt derunder, hvor der står "background-color: #CC1416" og ændre farvekoden.

Så får du ihvertfald ændret farven.

Hvad vil du have ændret ved teksten? Er det bare farven eller skrifttypen, eller vil du have en helt anden tekst?

Hej Lars & Nicky!

Jeg vil gerne finde de koder der... og så ændre :) Men aner ikke hvordan. Og så skriver du, Nicky, FTP.... ? Jeg vil have ændret både farve på knappen, teksten og tekst font (bold)....

Har svaret din pm Lars....

TAK! for jeres tid - super sødt!

/Linea

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea:
Men aner ikke hvordan. Og så skriver du, Nicky, FTP

Dine filer og billeder (Webshoppen) ligger på en server hos en webside udbyder, for at tilgå de filer bruger man ofte et FTP program til at tilgår dine filer.
Når du har forbindelse kan du så rette filerne direkte.

Det er så derfor vigtigt at du har fået din FTP adresse, brugernavn og kode fra din udvikler til serveren.

Hvis du har dem kan Lars hjælpe dig (:

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:
Det er så derfor vigtigt at du har fået din FTP adresse, brugernavn og kode fra din udvikler til serveren.

Det har jeg :) Så det vil sige at jeg retter siderne hos webside-udbyder/host?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea:
Så det vil sige at jeg retter siderne hos webside-udbyder/host?

Ja præcis.
Så du er hos unoeuro.com, jeg mener at når du er logget ind i deres kontrolpanel har mulighed for at se og retter dine filer direkte fra deres kontrolpanel. (File manager)
Så kan du slipper for alt med FTP hvis du er heldig.

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky:

Linea:
Så det vil sige at jeg retter siderne hos webside-udbyder/host?

Ja præcis.
Så du er hos unoeuro.com, jeg mener at når du er logget ind i deres kontrolpanel har mulighed for at se og retter dine filer direkte fra deres kontrolpanel. (File manager)
Så kan du slipper for alt med FTP hvis du er heldig.

Super! Jeg kigger på det i morgen - og håber på at jeg slipper for FTP :)

Stort TAK til dig & Lars - og jer andre selvfølgelig - der har givet mig hjælp ;)

/Linea

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea

Jeg fornemmer du er lidt usikker ud i dette, så et lille godt råd er at lave en kopi af den fil du ændre inden du overskriver den. Tro mig, den vil du blive rigtig, rigtig meget glad for på et eller andet tidspunkt :-)

Gør fx sådan: style.css_ok Derefter uploade den nye style.css Så kan du altid hurtigt komme tilbage til noget der virker.

Hver gang du har din egen version af style.css der er som du vil have den kan du tilføje et versionsnr. til dine kopier. Så behøver du ikke gå hele vejen tilbage til start hvis noget går galt.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Swingcar.dk:

Hej Linea

Jeg fornemmer du er lidt usikker ud i dette, så et lille godt råd er at lave en kopi af den fil du ændre inden du overskriver den. Tro mig, den vil du blive rigtig, rigtig meget glad for på et eller andet tidspunkt :-)

Gør fx sådan: style.css_ok Derefter uploade den nye style.css Så kan du altid hurtigt komme tilbage til noget der virker.

Hver gang du har din egen version af style.css der er som du vil have den kan du tilføje et versionsnr. til dine kopier. Så behøver du ikke gå hele vejen tilbage til start hvis noget går galt.

Tak :) Men - jeg opgav simpelthen... :( Har forsøgt at åbne CSS & HTML via FTP server, men - jeg aner ikke hvordan jeg gør, hvor jeg skal finde koderne og hvordan jeg retter....  

Så jeg har opgivet. Lige nu søger jeg så en Magento expert som i første omgang kan hjælpe med et andet issue jeg har - jf. min tråd 'AKUT hjælp behøves'. Det er godt nok op ad bakke, når webmaster melder fra... :-/

Men TAK fordi du prøver at hjælpe! Big Smile

/Linea

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)