Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ala tiger butik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min kone går med tanker om at kaste sig ud i også at blive selvstændig som jeg.

Hun vil dog i et helt andet felt, hun vil gerne åbne en butik der sælger alt muligt som man kender i f.eks. Tiger butikker,
og det vil hun kombinere med nogle brugskunst produkter og noget tøj.

Og da jeg jo gerne vil hjælpe hende, så er mit spørgsmål, hvor pokker finder man leverandører til sådanne produkter?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om denne kan bruges http://www.orientaltrading.com/

Så dem bare tilfældigt her forleden i programmet undercover boss. season 3, episode 7.

De har tonsvis af små sjove ting.

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon, tak, det kigger jeg på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror en god start vil at være at finde nogle handelsvirksomheder og finde nogle billige partier. Sådan som jeg ser butikker ala tiger er (og det er ikke dårlig ment) at de sælger en masse tingel-tangel som man ikke viste man havde brug for, og på grund af prisen, så kaster man bare den ene fidus efter den anden ned i kurven. Sådanne butikker lever udelukkende på at de sælger produkterne så billig. Hvis man køber nogle varer hjem, vil et parti fra en handelsvirksomhed ofte være det billigste, og dette kan være nødvendigt, hvis man stadig skal kunne sælge billigt og få avance.

Jeg kan selv tilbyde lidt forskellige produkter, som i skal være mere end velkommen til at få information om. Skriv evt. En pm til mig :)

Mvh Daniel fra TradeALot

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden I går videre med konceptet, så vil jeg anbefale, at I arbejder noget mere med konceptet, og hvordan det let videreformidles...

Tiger blev en succes, fordi man let kunne fortælle kunderne, at alting koster 10 kr. 

Hvordan I vil kombinerer billige ting-tang med tøj og brugskunst, det er mig en gåde, men dette setup er set mange gange før, og resultatet er ofte det samme, nemlig at kunderne udebliver, fordi de ik forstår budskabet, og butikken lukker efter en periode...

Så vær skarpe på konceptet, og lad vær med at sprede jer over alt for mange forskellige ting, da det gør det hele mere kompliceret at forstå...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvordan I vil kombinerer billige ting-tang med tøj og brugskunst, det er mig en gåde, men dette setup er set mange gange før, og resultatet er ofte det samme, nemlig at kunderne udebliver, fordi de ik forstår budskabet, og butikken lukker efter en periode...

Bahne har god succes med at kombinere salg af tøj med alt muligt andet - dog i en anden prisklasse end Tiger.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hardworker:

Fashion-Seller:
Hvordan I vil kombinerer billige ting-tang med tøj og brugskunst, det er mig en gåde, men dette setup er set mange gange før, og resultatet er ofte det samme, nemlig at kunderne udebliver, fordi de ik forstår budskabet, og butikken lukker efter en periode...

Bahne har god succes med at kombinere salg af tøj med alt muligt andet - dog i en anden prisklasse end Tiger.

Ja og det samme gør Magasin og alle de andre. Men nu er vi nødtil at sammenligne æbler med æbler, og pære med pære... Før man overhovedet åbner en butik, skal man diffinere sin målgruppe, og en hurtig analyse vil sige, at Bahnes kunder og trådstarters kunder, ikke er de samme...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputs.

Nu brugte jeg Tiger butikken som et eksempel, for jeg kunne ikke lige komme på andre butikker der sælger alt muligt.

Men tanken er mere al a Bahne (tænke jeg ikke på først). Så det skal ikke være en butik kun med meget billigt tingel tangel.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)