Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

All-round håndværker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er

Som min profil indikerer har jeg et ejendomsselskab (100 % ejet af mig). Selskabet gennemgår en kontrolleret vækst og råder over et - synes jeg - pænt antal boligudlejningsejendomme. Væksten forventes af fortsætte i de kommende år.

Det ligger mig meget nært at have et godt forhold til mine lejere og tilbyde dem forhold som jeg selv ville bo under. Indtil videre er al reperation/vedligeholdelse købt af håndværkere. I lyset af at selskabet har fået flere ejendomme og nu skal til at bygge minimum et par ejendomme overvejer jeg at ansætte en egen all-round håndværker. Ikke nødvendigvis en fuldtidsansættelse i starten men måske 1/2 tid.

I forbindelse med nybyggeri kunne det være fint om det er en person der kan hjælpe til i forbindelse med den indvendige montering mv. Derfor en all-round person.

Sidder der en Amino derude som er interesseret i at høre mere eller som kender en førtidspensionist eller anden person der kunne være interesseret så send en PM. Needless to say, men det skal være en person der kan sit kram.

/Ejendomsinvestor 

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Hvor i landet skal du bruge hjælp ?

God aften

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er ikke geografisk begrænset da ejendommene er spredt over hele landet dog primært på Fyn.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)