Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento webshop søges

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lagde en testordre (navn: Niels Test) og der kunne jeg ikke vælge sprog. Jeg sidder selv i sverige og der kom ewire op med DKK. Det skal IKKE være kunden selv der vælger.

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg lagde en testordre (navn: Niels Test) og der kunne jeg ikke vælge sprog. Jeg sidder selv i sverige og der kom ewire op med DKK. Det skal IKKE være kunden selv der vælger.

Ok! Tusind tak! Jeg giver info til Ewire.

/Linea :)

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke en venlig Magento expert/sjæl der kunne tænke sig at hjælpe mig med mit problem? Jeg kan virkelig ikke selv.... :-( Og min nuværende webmaster åbentbart heller ikke...

Please - anyone...!?

TAK!

/Linea

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea:
Er der virkelig ikke en venlig Magento expert/sjæl der kunne tænke sig at hjælpe mig med mit problem?

Læg den ind på Amino Freelancer. Så kan det være at du får fat i en Magento expert. 

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Læg den ind på Amino Freelancer. Så kan det være at du får fat i en Magento expert. 

Done! Tak :)

/Linea

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilladt mig, at ændre din overskrift. Tænk hvis alle skrev tråde med "AKUT hjælp søges?"

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:

Jeg har tilladt mig, at ændre din overskrift. Tænk hvis alle skrev tråde med "AKUT hjælp søges?"

Det er som ok - men er du sød at stave Magento korrekt? :)

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Et lynsvar herfra, som kan få dig lidt tættere på løsningen :)

Når man klikker sig igennem til betalingen går det via siden, http://www.lineah.dk/ewire/payment/redirect/ - Den vil jeg tro har hardcoded "DKK" i sig, det står der i hvert fald der - Og det er de oplysninger ewire bruger når de kommer videre. Så det felt, på den side, skal være afhængig af hvad land der er købt fra.

For en der er inde i det burde det tage 5 minutter, om man evt. Skal tænke lidt ekstra sikkerhed med i det kan man jo så overveje :) Men hvis din shop får response tilbage fra ewire så burde det give en fejl hvis nogen betaler i forkert valuta i forhold til hvad de købte med i shoppen.

En alternativ let løsning (Vil jeg tro), er at lave en lineah.dk/se/ewire og hardcode den til svenske priser, og lade shoppen bruge den når der handles i SEK - Hvad der er nemmest i dit tilfælde tør jeg ikke sige.

Men at din webmaster ikke har kunne gennemskue det tyder på at han ren og skær kan lege med skabeloner, og ikke har en kinamands ide om hvad der sker inde bagved (Og det kan også være godt nok, men lidt problematisk, eksempelvis i det her tilfælde). Mere skræmmende er det at ewire ikke kan give bare lidt af et svar, for det er så basic at regne ud hvor fejlen sker - Og DET skal de i hvert fald kunne hjælpe dig med, løsningen er til gengæld ikke deres problem :)

Håber det kan hjælpe dig lidt videre :) 

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad:

Hejsa

Et lynsvar herfra, som kan få dig lidt tættere på løsningen :)

Når man klikker sig igennem til betalingen går det via siden, http://www.lineah.dk/ewire/payment/redirect/ - Den vil jeg tro har hardcoded "DKK" i sig, det står der i hvert fald der - Og det er de oplysninger ewire bruger når de kommer videre. Så det felt, på den side, skal være afhængig af hvad land der er købt fra.

For en der er inde i det burde det tage 5 minutter, om man evt. Skal tænke lidt ekstra sikkerhed med i det kan man jo så overveje :) Men hvis din shop får response tilbage fra ewire så burde det give en fejl hvis nogen betaler i forkert valuta i forhold til hvad de købte med i shoppen.

En alternativ let løsning (Vil jeg tro), er at lave en lineah.dk/se/ewire og hardcode den til svenske priser, og lade shoppen bruge den når der handles i SEK - Hvad der er nemmest i dit tilfælde tør jeg ikke sige.

Men at din webmaster ikke har kunne gennemskue det tyder på at han ren og skær kan lege med skabeloner, og ikke har en kinamands ide om hvad der sker inde bagved (Og det kan også være godt nok, men lidt problematisk, eksempelvis i det her tilfælde). Mere skræmmende er det at ewire ikke kan give bare lidt af et svar, for det er så basic at regne ud hvor fejlen sker - Og DET skal de i hvert fald kunne hjælpe dig med, løsningen er til gengæld ikke deres problem :)

Håber det kan hjælpe dig lidt videre :) 

Tak 'Mandeblad' :)

Jeg vil ikke sige at jeg ud fra din beskrivelse kan ændre noget, men jeg vil prøve at kontakte Ewire igen og se om de vil prøve once-more :)

/Linea

Ps. Tror du har ret mht. min webmaster - desværre :(

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Linea:

Tak 'Mandeblad' :)

Jeg vil ikke sige at jeg ud fra din beskrivelse kan ændre noget, men jeg vil prøve at kontakte Ewire igen og se om de vil prøve once-more :)

/Linea

Ps. Tror du har ret mht. min webmaster - desværre :(

Hejsa

Ewire kan ikke gøre noget, da det i dit system at ændringen skal ske :) Ellers skal det være fordi at du kan købe dig til en udviklertime hos dem, det skal jeg ikke kunne sige noget om.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)