Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento webshop søges

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mandeblad:
Ewire kan ikke gøre noget, da det i dit system at ændringen skal ske :) Ellers skal det være fordi at du kan købe dig til en udviklertime hos dem, det skal jeg ikke kunne sige noget om.

Well - så må jeg jo se om der er nogen der 'hopper' på opgaven, som jeg udbudt i Freelancer.

Tak anyway! :)

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i er lidt hårde ved webmasteren :-) Der er stor forskel på stillingsbetegnelsen webmaster og programmør. Ligesom en frontend udvikler ikke nødvendigvis er hardcore til php eller .net. Hvis der ikke står programmering i ansættelsen kan personen ikke klandres. Som jeg har forstået en webmaster stilling er det typisk oprettelse/vedligeholdelse af indhold, seo, sociale medier, template relaterede opgaver, tekstforfatning.

Men jeg lytter da lige med i denne tråd da jeg selv er ved at lancere en shop i sverige og danmark. Og det er meningen at der skal e-wire på :-)

Håber du får det fikset hurtigst muligt :-)

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

awezom:

Jeg synes i er lidt hårde ved webmasteren :-) Der er stor forskel på stillingsbetegnelsen webmaster og programmør. Ligesom en frontend udvikler ikke nødvendigvis er hardcore til php eller .net. Hvis der ikke står programmering i ansættelsen kan personen ikke klandres. Som jeg har forstået en webmaster stilling er det typisk oprettelse/vedligeholdelse af indhold, seo, sociale medier, template relaterede opgaver, tekstforfatning.

Men jeg lytter da lige med i denne tråd da jeg selv er ved at lancere en shop i sverige og danmark. Og det er meningen at der skal e-wire på :-)

Håber du får det fikset hurtigst muligt :-)

Det er ikke for at være hård mod webmaster - han har gjort et flot arbejde. Men - jeg kan så godt kalde ham programmør, da han har stået for implementering af sitet. Jeg har selv stået for tekst, billeder, farver, sociale medier og lidt SEO.

Han siger selv at han har 'smidt håndklædet i ringen' - og det jeg tænker er, at han måske har startet 'forkert' et eller andet sted, og derfor er sitet nu stødt på en fejl. Problemet for mig er at jeg er helt 'blank' mht. alt dette og lige nu er overladt til mig selv og min shop - som ikke virker! Not nice!

Opgaven er lagt ud til en Freelancer.

/Linea

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea

Problemet er sikkert at din base valuta er sat til DKK i magento hvilket er den valuta der så vil blive brugt i transaktioner, for at sætte flere base valutaer skal magento være opsat korrekt.

Det kan vi sagtens hjælpe dig med smid en mail på olekvist@roop.dk

Med venlig hilsen Ole

PS. for at kunne give en ordenlig pris er vi nød til at kigge på hvad der er galt i første omgang

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:

Hej Linea

Problemet er sikkert at din base valuta er sat til DKK i magento hvilket er den valuta der så vil blive brugt i transaktioner, for at sætte flere base valutaer skal magento være opsat korrekt.

Det kan vi sagtens hjælpe dig med smid en mail på olekvist@roop.dk

Med venlig hilsen Ole

PS. for at kunne give en ordenlig pris er vi nød til at kigge på hvad der er galt i første omgang

Hej Ole,

Jeg lagde opgaven i Freelancer og får flere tilbud, så dem kigger jeg lige på først. Men tak for dit svar! :)

/Linea

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har gennemgået eWIRE modullet på Lineas webshop. Fejlen var at der blev brugt BaseCurrency fremfor CurrentCurrency.

Jeg har ændret model filen (app/code/community/Ewire/Model/Ewire.php) - Linie 120

'currency' => $order->getBaseCurrency()->getCode(), til
'currency' => $order->getStore()->getCurrentCurrencyCode(),

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Hej med jer.

Jeg har gennemgået eWIRE modullet på Lineas webshop. Fejlen var at der blev brugt BaseCurrency fremfor CurrentCurrency.

Jeg har ændret model filen (app/code/community/Ewire/Model/Ewire.php) - Linie 120

'currency' => $order->getBaseCurrency()->getCode(), til
'currency' => $order->getStore()->getCurrentCurrencyCode(),

OG! Jeg er ovenud tilfreds med Bastians hjælp, kunnen og service! Kan varmt anbefale både Bastian og Technical :) 

TAK Bastian!! :-D

/Linea

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)