Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - Send mig din hjemmeside og få et gratis råd

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 18:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en fantastisk dag, og jeg håber, at alle kunne bruge det til noget. God vind med at bygge links

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  wedding4u.dk Skrevet kl. 18:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hofman:

 

... M.h.t. indhold så kan du stifte Elodea prisen for bedste erotiske blog. Lav en top 50 liste over blogs, link til dem, sæt deres logo med en god beskrivende tekst og evt. en kommentar fra bloggens ejer. Der er god chance for at de vil linke tilbage...

Jeg har et spørgsmål til dette.

Hørte på et seminar for nogle år siden at Google kan gennemskue når der linkes begge veje imellem 2 sites. Har dette ændret sig?

 

Jonassen

BRUDETILBEHØR: www.wedding4u.dk

 

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det vil være dejligt med tips i forhold til: outstand1ng.dk

Mvh.
Kenneth

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 18:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk på linkbuilding som en måde til at forbedre brugeroplevelsen, istedet for om du kan få en straf fordi Google siger det. Hvis din leverandør linker til dit site, og du linker til deres, så er det kun til gavn for brugeren. Det er klart, at hvis du har en linkprofil, hvor du linker til 300 sites som intet har at gøre med din branche, og du får 300 links tilbage igen, så er det mistænksomt, irrelevant for brugeren, og du har fortjent en straf. Linkbuilding idag er et virtuelt cocktail party. Det gælder om at mingle og få spredt sit budskab, og samtidigt få den anden til at forstå, at ved at linke gør de hele oplevelsen bedre. 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hofman:

Hej Lars,

Du har ikke så mange links endnu, men kan se at du har fået fra din samarbejdspartner, hvilket er den helt rigtige vej frem. Du kan også bede om links hos leverandører og måske også købere, hvis de vil profilere at de fik deres is fra et rigtigt, certificeret brand. Bare husk at spørge om linket.

Jeg synes du har en god side om forskellige slags is her http://www.istilfest.dk/isterninger/. kan du ikke konvertere den til den ultimative guide indenfor isterninger? Er der kun knust is og isterninger, hvad passer til hvilke drinks etc.? En anden tanke var også at lave en konkurrence, hvor du kårer den bedste cocktail blog, hvor vinderen kan få en masse is til deres næste fest. Du vil helt sikkert kunne få links fra de blogs, hvis du laver din strategi ordentligt.

Sidst men ikke mindst sæt Google Alerts/Talkwater op på ordet isterninger, så du altid kan melde ud, når nogen taler om isterninger.

Christopher

Hej Christopher,

Tak for feedback! Der skal stadigvæk arbejdes meget med links, så dine gode idéer er taget til efterretning. I forhold til 'den ultimative guide' benytter vi vores blog til noget lignende. Vil du mene at det er mere værd at benytte på  http://www.istilfest.dk/isterninger/ ? Eller skal vi måske linke fra siden til de enkelte blogindlæg?

Endnu engang tak for gode inputs.

Dbh Lars

Fra Randers
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Dækzonen Skrevet kl. 19:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er også altid åben overfor ideer og forslag. Kig gerne forbi www.dækzonen.dk :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 21:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Det er ligegyldigt, om du lægger den på bloggen eller på /isterninger, så længe den ligger på en separat side. I menuen er det kun et klik fra din forside, og du ønsker lige netop, at det indhold som der skal linkes til, ikke er mere end 1-2 kliks væk fra den forside

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ØV - Du missede min :o 

 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Rosklilde
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Krohn & Møller I/S Skrevet kl. 23:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hofman jeg vil rigtigt gerne høre om linkbuilding til undersider. somjeg gerne vil ranke højt på.

Eks. 

Vinduespudser København

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tro jeg vist også at du gjord min.

ØVØV

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)