Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Læder kontorstol? Giv et bud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har 2 stk designer læder kontorstole stående uden armlæn. Det er denne model:

Dem kan DU købe - du bestemmer selv prisen (næsten - forærer ikke noget væk), men selvfølgeli... desto mere desto bedre Smile Så lad mig høre hvad du vil give for én eller for begge stole.

SKAL AFHENTES I ROSKILDE i almindelig kontortid. Afregnes kontant ved afhentning.

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge stole for 500,-

Kan der monteres armlæn på?

Dbh.

Mark

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Tak, men kan jeg ikke få mere end 250kr stykket, så giver jeg dem væk i julegave i stedet. Det er læder kontorstole, og nyprisen er normalt 2995,-

Nej der kan ikke monsteres armlæn på da der er en fejl i hullerne til armlænene. Derfor jeg sælger dem herinde til spotpris - ellers ville jeg sælge dem normalt til 2995 stykket Smile

Mvh

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Tak, men kan jeg ikke få mere end 250kr stykket, så giver jeg dem væk i julegave i stedet. Det er læder kontorstole, og nyprisen er normalt 2995,-

Så er din overskrift mildest talt misvisende. Det er jo fusk at du får det til at fremstå at du gerne bare vil af med stolene, men lige så godt kan tjene lidt på det, når du i virkeligheden er ude efter en bestemt minimumspris.

F.U.S.K.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MIKarlsen:
Det er jo fusk

Fair nok - overskrift ændret Smile

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du stadig stolen?

Kan godt se at der står at den skal afhentes, men det koster brotakst. -Så kan den sendes?

Mvh Søren, mail til loskongegaard@gmail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)