Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at få lavet en App med børnebøger

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg driver et børnebogsforlag, som hedder Spilopmageriet. (www.spilopmageriet.dk) Vi har indtil videre udgivet 4 bøger, men har endnu ikke fået rigtig gang i salget. Jeg overvejer pt om jeg skal klargøre vores bøger til det voksende marked for Ipads mv. til læsning af børnebøger. Vores målgruppe er børn fra ca. 3-7 og derfor er billederne en meget vigtig del af bøgerne.

Jeg overvejer 3 forskellige muligheder:

1) Hvad ville det koste, hvis jeg fx. skulle få lavet en App, som indeholdt alle vores bøger, hvor fx. en bog allerede var låst op, mens resten kunne låses op ved betaling? Appen skulle så også kunne opdateres senere, for at gøre plads til kommende børnebøger.

2) Hvad ville det koste at få klargjort de enkelte bøger til salg hver for sig igennem en anden app eller hjemmeside?

3) Er der nogle gode programmer, som kan anbefales, så jeg selv kan klargøre bøgerne til versioner, som kan bruges på Ipads?

Mvh Peter T

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter 

spændende med de bøger du er igang med. 

For at gøre det kort, så vil jeg foreslår dig at få lavet disse bøger til ePub, så man kan hente dem til ipad, eller Android tablets, det koster ikke det store, og du vil kunne ramme en større kundegruppe. 

Ca. Pris er mellem 800 - 1500 kr pr bog. 

Hvis du tænker på en app, er det klart noget der også kan laves, men her ville jeg prøve at se på bøgerne på en anden måde, hvor du udtænker et lille spil, eller andet, som gør du kan sælge bøgerne, men de kan også hente dette spil, så de har begge fordele. 

der findes gamesalad, som kan løse dette, men kræver lidt øvelse for at få det til at fungere. 

jeg ville nok først og fremmest kigge på ePub delen, lig dem til download på din egen side, og få dem lagt op i app store, så du kan sælge herigennem også. 

hilsen 

brian fjelde

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Telic Technologies Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear Peter,

We are working on making the app called Champreader or check out www.champreader.com ,

Your idea and our idea is almost the same so if we can cooperate with each other then we can make it successful for the future, we have just started and developed the first prototype, following are the details of it

Champ reader is not just a typical reading app, but it is much more than just a reading app. Champ reader is an android app ,actually it’s more like an educational game.IT does not only read , it also have a quiz game embedded in it. There are many reading apps present in the market but champ reader have some unique features which separates it from rest of the reading apps in the market. Some of these features are

- Can help persons with hearing and visual disabilities.

- Can help people who don't speak English as their local language, but want to learn how to read English.

-Champ Reader also allows your child to play a quiz game at the end of each lesson in which   the child have to answer questions from the lesson read hence making the reading   experience more fun.

- has its own voice recording system.

- Voice can be uploaded and recorded.

- Gives access to large libraries of books.

- Enable members to add custom books to the library

- Allows members to record and upload voice on server

- This app can help People who are not physically present to teach their child by recording     what the child reads and enabling them to check later what their child read.

-The app has a quiz system at the end of each lesson to measure the child's concentration level and performance.

You can contact me on my email ceo@telictech.com  , and my cell no is 91414253  , and I am living in Copenhagen.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har skrevet en børnebog, som jeg håber kan blive udgivet. Er du interesseret i at læse den og evt. udgive den? Der er pt. ingen illustrationer, men har en klar idé om, hvordan den skal se ud.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for input.

Jeg har selv brugt lidt tid på at arbejde med epubs, men gik lidt i stå, da det ikke fungerer optimalt for børnebøger, hvor teksten nærmest er sekundær i forhold til billederne. Vores målgruppe er børn i ca. 3-6 år og derfor er der kun lidt tekst og for det meste er teksten placeret et sted på billederne. Se problematikken her: http://www.smashingmagazine.com/2011/09/29/how-to-make-an-ebook/

Men hvis du kender et program eller en metode, hvor epub filer kan laves lidt som PDF filer, så er jeg interesseret ...

Men som sagt, tak for dit input.

Mvh Peter T

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter 

Ja det er korrekt, 

Hvis du sender mig en PDF, så vil jeg prøve at sende den til mine udviklere og høre hvad de kan, så kan du jo altid se om det er noget der dur. 

Hilsen 

Brian Fjelde

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - jeg har netop sendt en mail til dig med PDF ...

Mvh Peter T

Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

hvilken type hyhedsbreve laver du og kan du maile omkring priser og evt medsende eksempler

 

med  venlig  hilsen

 

Michael

 

www.tinashjem.dk

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du må gerne sende den til mig. Og jeg vil helt sikkert læse den og komme med feedback. Men det er nok usandsynligt, at jeg udgiver den. Vi har nemlig ikke midler til at udgive særlig mange bøger om året og forsøger at lade forlaget vokse langsomt sammen med salget ...

Mvh Peter T

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, Peter

Tak for det. Det er fint for mig og fair nok. Hvor skal jeg sende den hen?

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)