Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt kommentarer til vores website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har faktisk haft vores website i en del tid.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre synes om det.

Derfor må i meget gerne smide lidt kommentarer.

Se vores site på: www.cc-data.com


Og der er selvfølgelig Amino rabat på vores konsulenttimer... få helt op til 30%. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hurtigt at have bladret 6-7 sider på jeres hjemmeside igennem, ved jeg faktisk stadig ikke rigtigt, hvad det egentligt er i laver??

Jeres hjemmeside har et flot design, men meget af det i skriver er uoverskueligt.. fx.;

it-nyheder - en ny laserdims er opfundet.. øh.. og?? Har det noget med jeres produkter at gøre?

hardware-software.. jeg kan se en masse produktnavne, men ikke klikke på nogen af dem for at læse mere, så jeg kan ikke rigtigt bruge opremsningen til noget

kampagne/tilbudssiden er tom.. så burde den ikke være der

Der er nogen pdf-brochurer som virker lidt mere overskuelige end siderne, men ville nok ikke gide åbne dem..

 Generelt tror jeg jeres hjemmeside er nemmere at læse for en der har forstand på it i forvejen.. fx har i et online-avis system, som i sælger, men hvad er det og hvad kan jeg bruge det til og er det noget man sætter ind på ens hjemmeside? hvis ja, så må i skærer det ud i pap for mig, lave nogen links til sider som har det der system, for jeg aner ikke, hvad i mener - og derfor ville jeg aldrig købe det..

 Det at man kunne beregne pris på trådløst netværk lød smart, men den dækker ikke kolding, så det kunne jeg heller ikke bruge.. alligevel fik jeg en pris på 1294 kr inkl moms

De sider i har med meget tekst på, fx remote back-up, ville jeg dele op på én hovedside som beskriver fordelene og fortæller hvorfor jeg allerede mangler en backup-ting helt vildt - og så undersider der fortæller fx pris, osv. så det bliver mere læservenligt.

I det hele taget tror jeg i skal arbejde lidt med jeres tekster, så de også bliver forståelige/læservenlig for en ikke-it-nørd som mig!

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeres fire bokse ude til højre sjæle rigtig meget opmærksomhed.

Istedet ville jeg foreslå at i måske gjorde dem mindre og i en anden farve og gøre det i står for lidt større Big Smile

Altså denne tekst:
"CC DATA ApS tilbyder professionel service i forbindelse med installation af programmer, IT drift, serverinstallation og vedligeholdelse af Deres IT udstyr
"

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Lidt forvirrende site, men ret fed design.

Meget god måde, at gøre reklame på også ;)

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Danmark
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina,

Mange tak for din konstruktive kritik.
Det er helt klar noget jeg vil bruge og se nærmere på.
Når jeg en gang fået optimeret vores site, så vil jeg prøve at høre jeres mening igen.

Ang. vores avissystem, så kan jeg godt at selve den side måske er for branche baseret.
Og det er helt klart et af de punkter vi skal have rettet op først.

Tak for ordene.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)