Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. mig og en kammerat har tænkt os at lave et tøjmærke.

vi har tænkt os at lave jeans, skjorter, t-shirts, kjoler, sweatshirts, jakker osv.
altså både dame og herretøj.

hvad ville det ca koste at få sådanne vare produceret i en ordentlig kvalitet?
hvad ville man kunne tage for tøjet?
hvordan finder man potentielle kunder?
på forhånd tak :)

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med omkostningerne, men når I begynder at tænke på navn og logo, så husk at det skal være et godt og genkendeligt navn og logo, så folk husker dig når de får det fortalt/vist.

Jeg vil meget gerne sætte mig ned med jer og snakke om mulighederne mht. navn, logo, visitkort, hjemmeside osv. når I kommer dertil. Det er slet ikke så dyrt som du tror.

Tjek min hjemmeside www.luttermanndesign.com hvor du kan se nogle af de ting jeg har udført.

Salgsprisen på tøjet ville jeg starte i det lave, så I har profit men samtidig også lokker kunder til ved den ikke abnorme pris..... I kan altid sætte prisen gevaldigt op når I er de nye Levis, D&G osv. Så ultimativt kommer det an på hvad folk vil betale. I kunne fx lave en spørgeundersøgelse brug venner/bekendte, stop folk på gaden osv.

Med hensyn til hvor I finder jeres kunder vil jeg mene, at det er vigtigt at få folk til at snakke om tøjet, så få jeres venner og bekendte til at gå med det, snak meget om det på Facebook (og boost jeres post). En anden mulighed er at benytte kickstarter.com til at indsamle startkapital (crowdfunding) må at give noget tilbage alt efter tilskuddet.

Med venlig hilsen

Jacob Luttermann

Luttermann Design

Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Street Boy Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har i lavet jers egen tøjmærke. god star med reklame eller find nogen som vil sælg jers tøj sådan gjorde vi og nu køre vores butik

Men godt i det er og starte ud med en onlineshop

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

altså regner med at det starter med at vi selv syer noget tøj her i dk, jeans fx vil koste os et sted mellem 70 og 100 kr at lave pr stk. ville det kunne betale sig rent prifitabelt? altså ville man nogensinde kunne få en butik til at betale 150 - 200 kr for bukser til videre salg? :)

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

er der evt. nogen der har erfaring med produktion i østen, som ved hvad det ca vil koste at producere et rimeligt antal designs? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)