Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé til ny "luftbøsse"

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer, jeg har gået med tanken om at få lavet en prototype på en "luftbøsse" eller air softgun om man vil. konceptet går ud på at kombinere airsoft og paintball. våbnene skal ligne og fungere ligesom ægtevåben, selv i svagere materialer og andre (lovlige) drivmidler. men jeg mangler en måde at få lavet prototypen på, og er ikke helt sikker på hvordan det kan blive produceret osv. nogen der er vant til at arbejde med metal udformninger og udboringer? :) på forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor langt henne i din process du er, men hvis du har CAD modeller af alle delene og du er klar til at lave en prototype, så kan jeg klart anbefale at få gjort dette vha. 3D-printning. 

Der findes allerede utallige steder i Danmark hvor det er muligt at få produceret sine CAD modeller.

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke begyndt på at lave model delene. pt er det hele kun på et teoretisk nivau, men jeg ved helt præcist hvad det er jeg skal have lavet. ved bare ikke hvordan jeg skal få det ført ud i livet, hvad går det der CAD ud på? :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Stage-Light Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

CAD-programmer bruges til at "tegne" konstruere sine ideer i 2D og 3D, derefter kan man så udvikle produktet derfra :) 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

jonathanmayland:
jeg er ikke begyndt på at lave model delene. pt er det hele kun på et teoretisk nivau, men jeg ved helt præcist hvad det er jeg skal have lavet. ved bare ikke hvordan jeg skal få det ført ud i livet, hvad går det der CAD ud på? :)

Jeg vil gerne være hjerne doktor, men jeg ved ikke hvad en skalpel er, kan I ikke lige fortælle mig om det???

Jesus..

Hilsen Johnny...

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal undersøge markedet for prototype modellering og fabrikation lidt mere, og indhente tilbud på dette. Det kan være rimeligt bekosteligt, hvis du ikke selv har viden om og mulighed for udførelse af dette, hvilket nok vil gøre det meget svært at få dit projekt rentabelt.

Men håber da det bedste for dig!

Michael

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvad det er for en kombination du snakker om? Jeg kan ikke se hvordan sådan nogle skal kunne krydses.

Airsoft våben ligner rigtige våben, og Paintball våben ligner kun meget sjældent rigtige våben.

De brives begge med el eller propan gas. enkelte på HPA systemer.

Airsoft våben skyder med små 6mm plastik kugler, og paintball med lidt større kugler med maling i (der af navnet) man kan få 6mm kugler med maling, men dur ikke i et ordentligt airsoft våben, da de skyder for hårdt, så en kombination mellem de 2 må da være store hårde plastikkugler.

 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke meget for at røbe alle detaljerne, ville jo være ærgeligt at nogen tog ideen :) men har tænkt på om en alm. smed, self med eget firma, ville kunne stable det sammen? jeg ved helt nøjagtigt hvad våbnene skal være lavet af og hvordan de skal fungere :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

HVis du kender til airsoft gevær, og hvordan det er at reparere sådan nogle, så ved du også hvor lidt der skal til for at de ikke spiller ordentligt. så det er ekstremt præcist arbejde der skal laves, for at de kommer til at virke ordentligt.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jonathanmayland:
ville jo være ærgeligt at nogen tog ideen :)

Tror jeg ikke du behøves at bekymre dig omSmile

Jeg kan heller ikke lige helt se kombinationen for mig

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)