Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny lille niche webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Min svorger har kastet sig over et lille nyt projekt og startede sin egen webshop. Han har brugt shopify og har selv prøvet kræfter med at opsætte siden, hertil også med hensyn til designet. Han er dog ikke bruger her på Amino, men da jeg jo selv er aktiv bruger herinde og jeg ved folk er flinke til at give god og konstruktiv feedback, så tænkte jeg at det ville være en god mulighed at hører hvad i siger.

I kan se webshoppen HER

God weekend go god jul! :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin lille shop.

Overordnet ser det fint ud - jeg havde nok selv valgt at style siden lidt anderledes, specielt farvemæssigt for at skabe mere "cigarstue" stemning

men dejligt at se en shop med lidt anderledes varer.

tilmeldingen til nyhedsbrevet kunne godt bruge lidt mere kærlighed :-)

jeg kender ikke meget til tobak, men burde der stå noget om, hvordan cigarerne opbevares frem til afsendelse til kunden?

venlig hilsen

Ole

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine svar. Det hele er noteret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Få det hele oversat til dansk... Tænker på søgefunktionen til højre og tilmelding til nyhedsbrevet.

Dankort. Er det ikke kun ca. 5% af danskerne, der har Dankort? Der burde, som minimum være Visa og Mastercard også. 

Der mangler noget tryghed på siden. Hvem står bag virksomheden? Skriv en mere personlig om os side, hvorfor virksomheden er startet, hvem står bag og et billede af ejeren/ejerne. Det er svært at finde leveringstid og hvilket fragtfirma i bruger. Gør det mere synligt...

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:
Dankort. Er det ikke kun ca. 5% af danskerne, der har Dankort? Der burde, som minimum være Visa og Mastercard også. 

VISA/Dankort er det mest benyttede kort i Danmark. Og når man benytter et VISA/Dankort, så vil det blive "set" som et Dankort af betalingsgatewayen. Jeg ved, at der var snak om, at Euroline var på vej med en løsning, hvor man også kunne handle med VISA/Dankort hos dem, selvom det normalt ville skulle over Nets. Om det er kommet endnu ved jeg ikke eller om andre har fået det implementeret.

Over halvdelen (55%) af ordrerne i min webshop er blevet betalt med et VISA Dankort. 5% med kun et Dankort.

Et rent VISA og rent Mastercard står kun for 0,4% af mine ordrer. Men det er stadig nødvendigt at have grundet VISA Electron/Debit samt Mastercard Debit som står for henholdsvis 9,8% og 24,7% og populært blandt unge, da man kan få dem, mens man er under 18 år.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe siden er lavet til, men for mig der ikke kender så meget til cigarer, mangler jeg en guide til hvad jeg skal vælge. Der er meget uoverskueligt hvis man skal bruge en cigar til nytårsaften, og skal vælge mellem flere hundrede. En blog kunne også være godt til at skabe både indhold til Google, men især også værdi for kunderne. Produktlisterne ville jeg lave lidt mere spændende.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak gutter. Det hele er noteret! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)