Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til at gøre en potentiel idé til succes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to målbevidste og innovative iværksættere på 32år, der er ved føre en idé ud i verden. I den forbindelse skal vi bruge en 3. person, som besidder de kompetencer og egenskaber der skal til, for at gøre teamet fuldent.

Vores idé beskrevet kort:

Vi vil levere en ydelse igennem en app, som endnu ikke er set før. Det er en ydelse, hvor kunden kan vinde en masse penge, men ikke i nærheden af dem, der ses på internettet nu.
Igennem ydelsen får kunden dækket behovet "lysten til at vinde nemme penge".

Når idéen bliver en succes, er der potentiale for at lave mange penge og udsigterne til at levere ydelsen i andre lande, ser rigtige gode ud.


Vores egenskaber/kompetencer:

Vi er idérige, gode til at lave problemstillinger, se tingene fra et større perspektiv og finde løsninger.
Vores kompetencer tilsammen dækker vores roller i virksomheden, som er:
salg, markedsføring, innovation og oprette/vedligeholde ydelsen.


Personen vi søger:

De to vigtigste personlige egenskaber som den 3. person helst skal besidde er:

1) Administrator-typen, som kan sætte tingene i system og sikre at strategien/planen bliver overholdt.

2) En høj motivation til, at vil være selvstændig.


Kravene vi stiller:

Du skal:

- Have disciplin til at kunne arbejde selvstændigt

- Have lyst til og mulighed for at bruge min. 35 timer om ugen i mindst 1år, til at arbejde målrettet på at få en potentiel idé til at blive en succes. Dette år vil være uden nogen som helst løn.

- Kunne lægge mellem 12.000-27.000kr. i projektet.

- Enten kunne flydende engelsk eller lysten og viljen til at lære det.

 

Din rolle i virksomheden:

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
Oprette/vedligeholde ydelsen og kontakt til andre lande (når vi kommer dertil).
Du vil få mellem 15 og 33% andel i virksomheden, alt efter hvad du kan skyde ind med. Virksomheden vil blive registreret som et ApS og etableringsbeløbet ligger på 81.000kr. Men ligegyldigt hvad du lægger af beløb og hvor stor en andel du har, vil vi alle få lige meget indflydelse på virksomheden.
Dette vil også fremgå i ejerskabsaftalen. 


Lokation:

Din lokation er ikke så vigtig, da vi sagtens kan arbejde hver især og jævnligt kommunikere over nettet/telefonen, men det vil klart være at foretrække, at du bor i storkøbenhavn eller nærheden, hvor vi begge også bor.


Kontakt:

Af gode grunde kan jeg ikke beskrive idéen nærmere i forum, men passer du på den personprofil vi søger og har du lyst til at høre mere, så send mig en mail på: rectus_femoris@brnet.dk

Med Venlig Hilsen

Kenneth Christiansen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

kenneth.christiansen:
Vi vil levere en ydelse igennem en app, som endnu ikke er set før. Det er en ydelse, hvor kunden kan vinde en masse penge, men ikke i nærheden af dem, der ses på internettet nu.
Igennem ydelsen får kunden dækket behovet "lysten til at vinde nemme penge".

Hej Kenneth

Jeg har lige et lille tip, jeg tror i bliver nød til at uddybe jeres ide mere da denne beskrivelse for mig personligt ikke giver nogen mening med hvordan denne app fungere all around, og at jeg ikke kan se hvordan den skal blive en succes.
Det kan godt være det er mig som er dum og ikke kan gennemskue hvordan denne app skal virke ud fra beskrivelsen, andre som synes sådan?

Når i går ud og leder efter den 3 mand på denne her måde som skal bruge 1820 timer om året uden at få en krone for at lave denne app, så bliver i nød til at pitch ideen meget bedre for at få en person super hooked på ideen som er villig til at tage den risko.

Utrolig mange her inde har svært ved at finde udvikler som vil hoppe med og udvikle et projekt "gratis" da de ligeså godt kunne sidde og tjene rigtig gode penge i egen virksomhed eller som ansat.

Se evt. dette ekspert indlæg http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/09/29/scor-en-programm-248-r.aspx

Held og lykke med projektet (:

Mvh Nicky

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky.

Tak for dit feedback. Smile
Jeg kan godt se hvad du mener og det er en fejl at der ikke står, at app'en allerede er under udvikling.
Den 3. mand kan få medindflydelse på udviklingen, men skal ikke selv udvikle den. Dog er det på et så tidligt stadie, at jeg ikke lægger hele konceptet i forum.
Yderligere info vil blive givet over mail til de enkelte personer, der retter henvendelse til mig og selve forretningsplanen vil først blive vist ved vores personlige møde.

Kan godt forstå at man vil have mere info og vil derfor opfordre til at skrive en mail. Smile
Håber det giver mening.

Med Venlig Hilsen

Kenneth

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra i har snakket med SKAT omkring det her, da man nok skal ha en tilladelse til det her? Lyder lidt som et Lotteri, eftersom folk kan "vinde penge". Og mig bekendt skal man ha' en licens som er rigtig dyr. Dyr nok til at holde store spillere som Expekt.com ud af det danske marked.

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har snakket med offentlige instanser, der har indflydelse (SKAT, spillemyndigheden, politiet, Erhvervsstyrelsen og Danmarks statistik).
Og det hele er på plads. Alt dette vil i blive sat mere ind i.
Men det jeg i hvert fald kan si',
er at det er ikke lotteri Big Smile

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Send gerne en PM :) 

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Telic Technologies Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hi Kenneth,

please contact me or send me private message, to discuss it further .

Arshad

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Du mangler at aktivere muligheden for, at sende dig private beskeder. Det gøres i profil-indstillingerne.

Send mig lige en PB eller åbn for muligheden for, at jeg kan skrive til dig.

Mvh.

Jeppe

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Tak for det.. Det er rettet. Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)